خبرگزاری کار ایران

جهش چهار پله‌ای والیبال جوانان ایران در جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۹۴۸

تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون جهانی والیبال جدیدترین رنکینگ تیم‌های ملی پسران زیر 21 سال را اعلام کرد و براساس این رتبه‌بندی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران با 55 امتیاز و چهار پله صعود در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت.

در رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال برای تیم‌های ملی والیبال جوانان زیر 21 سال پسر، ایتالیا، هلند و آرژانتین به ترتیب با کسب 130، 106 و 96 امتیاز در جایگاه اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

روسیه، بلژیک و بلغارستان هم به ترتیب رتبه‌های چهارم تا ششم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند. روسیه 90 امتیازی است و تیم‌های ملی بلژیک 78 و بلغارستان 72 امتیاز دارند.

برزیل با 70 امتیاز پیش از ایران در جایگاه هفتم قرار گرفته و والیبال جوانان ایران با 55 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

گفتنی است؛ بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال جوانان زیر 20 سال آسیا روز دوشنبه هفتم شهریور با قهرمانی مقتدرانه تیم ملی جوانان ایران به پایان رسید.

رده‌بندی تیم‌های ملی جوانان پسر زیر 21 سال براساس رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به این شرح است:

ایتالیا 130 امتیاز

هلند 106 امتیاز

آرژانتین 96 امتیاز

روسیه 90 امتیاز

بلژیک 78 امتیاز

بلغارستان 72 امتیاز

برزیل 70 امتیاز

ایران 55 امتیاز

مصر 43 امتیاز

کانادا 42 امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز