خبرگزاری کار ایران

پاسوز اتفاقاتی شدم که کوچک ترین نقشی در آن نداشتم

سعیدی: مگر می شود تیمی بدهکار باشد و امتیاز آن بدون جلب رضایت شاکی واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۱۷

سروش سعیدی بازیکن اسبق تیم سردار بوکان که در پرونده تبانی این تیم با حکم کمیته انظباطی با محرومیت سنگینی مواجه شده بود، از بی معرفتی برخی هم تیمی هایش و البته ماجرای طلب 100 میلیون تومانی از قشقایی شیراز گفت.

سروش سعیدی بازیکن اسبق فوتبال در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون شرایط زندگی شخصی پس از محرومیت سنگین از حضور در فوتبال گفت: واقعا نمی دانم از کجا باید شروع کنم. برای کار انجام نداده زندگی من را نابود کردند. محرومیت از بازی کردن فقط همه ماجرا نیست؛ حتی نمی توانم مجوز برای احداث مدرسه فوتبال بگیرم یا برای مربیگری یک تیم لیگ سه ای به من پیشنهاد شد ولی کارت مربیگری برایم صادر نمی شود. می گویند سیستم الکترونیکی اجازه صدور کارت برای تو را نمی دهد و بخاطر محرومیتی که داشتی، نمی توانی در فوتبال فعالیتی داشته باشی. امرار معاش برایم سخت شده و مجبور شدم تا سفره دلم را باز کنم.

وی درباره طلب 100 میلیونی از باشگاه قشقایی و شکایتی که از این مجموعه داشت نیز توضیحاتی ارائه کرد: از باشگاه قشقایی شیراز صد میلیون تومان طل دارم و شکایت هم کردم. به من گفتن باید پول همه طلب کار ها پرداخت شود و بعد امتیاز این تیم واگذار شود. نمی دانم چطور نماینده استان یزد امتیاز قشقایی را خریده و در رقابت های لیگ یک هم حضور دارد؟ مگر قانون جز این است که باید رضایت من را جلب می کردند؟ می گویند پولی که طلب داشتی را به حساب فدراسیون واریز کردند و امتیاز قشقایی را فروختد. من به فدراسیون مراجعه کردم و پیش خانم شیری رفتم. ایشان گفتند مسئول رسیدگی به پرونده شما آقای نجف پور هستند. از ایشان پیگیری کردم و گفتند چون شاکی خصوصی داشتی پول را به تو پرداخت نمی کنیم.

سعیدی صحبت های خود درباره پیگیری مطالباتش از طریق فدراسیون فوتبال را اینطور ادامه داد: من سال 97 به دلیل مشکلات شخصی از همسرم جدا شدم. فدراسیون گفت بخاطر بدهی بابت مهریه پولی که از باشگاه قشقایی طلب داشتی را به حساب دادگاه خانواده واریز کردیم در صورتی که من سال قبل تر از این موضوع از همسر سابقم جدا شده بودم. حتی پرونده های مربوط به این جریانات را هم برای خانم شیری بردم و ایشان اظهار داشتند که فدراسیون درباره پرونده مطالبات من دچار اشتباه شده. قرار بود آقای نجف پور پیگیری کنند و طلب من را از قشقایی بعد از 3-4 سال به من پرداخت کنند اما هیچ خبری نشده! حتی از من خواستند تا درباره این موضوع با هیچ رسانه ای صحبتی نداشته باشم که مشکلی برای تیم یزد به وجود نیاید اما واقعا نمی توانم دیگر صبر کنم. در بدترین شرایط مالی به سر می برم و واقعا زندگی برایم خیلی سخت شده است.

بازیکن اسبق فولاد خوزستان و قشقایی درباره پایان محرومیت برخی از هم تیمی هایش درپرونده تبانی 2 فصل قبل لیگ 2 گفت: نمی دانم چطور بعضی از هم تیمی هایم الآن مجوز بازی گرفتند. مگر همه با هم محروم نشدیم؟ بعضی ها با پیگیری توانستند حکم محرومیت دو ساله خود را کاهش بدهند و با پرداخت جریمه مجوز بازی در لیگ های دسته دوم و سوم را گرفتند. من نمی دانم چرا چنین کاری کردند. مگر تبانی در کار بوده که زیر بار پرداخت پول و محرومیت رفتند؟ اگر کاری کردند یا پولی گرفتند حداقل به من که هم تیمی شان بودم بگویند. همان زمان از من خواستند پرینت یک ماه اخیر حسابم را به دادگاه ببرم؛ من پرینت 6 ماهه ارائه کردم ولی هیچکس اصلا نگاه هم نکرد. اتفاقاتی افتاده که نمیدانم درباره آن چه بگویم. وقتی کاری نکردیم و محروم شدیم، چرا باید هم محرومیت را بگذرانیم و هم جریمه نقدی پرداخت کنیم؟

سعیدی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: درست نیست که با زندگی یک جوان اینطور بازی شود. برای کار نکرده محروم شدم و حتی نمیتوانم حق و حقوق خودم از تیمی که برایش زحمت کشیده بودم را دریافت کنم. الآن شما خودتان اگر مربی باشید، به بازیکنی که چنین پرونده ای برایش درست کردند اعتماد می کنید؟ یا اگر تیمی داشته باشید آن را به دست چنین فردی می سپارید؟ طبق گفته خیلی از مسئولین، تمام این دادگاه ها و احکام و محرومیت ها برای این بود که آقای عزیزی خادم بتواند میخش را در فدراسیون محکم بکوبد و آینده تعداد زیادی جوان بخاطر این اتفاقات تحت تاثیر قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز