خبرگزاری کار ایران

خسروی‌وفا: نگران آینده کمیته ملی پارالمپیک نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۵۶

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: نگران آینده پارالمپیک نیستم، همه اعضای مجمع می‌توانند در مسئولیت‌های مختلف نامزد شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در ابتدای جلسه، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) با اشاره به حوادث تلخ ایام گذشته گفت: کشور ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، حوادث تروریستی متعددی را به خود دیده و مردم ایران در این سال‌ها هزینه زیادی داده‌اند. در این مدت اخیر یک کودتای رسانه‌ای توسط معاندین علیه کشورمان را شاهد بودیم که ناآرامی‌هایی هم ایجاد شد. این مسائل همواره در طول حیات جمهوری اسلامی وجود داشته و به لطف خدا و هوشیاری مردم همیشه حل شده است. 

خسروی‌وفا در نخستین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: نگران آینده پارالمپیک نیستم. همه اعضای مجمع می‌توانند در مسئولیت‌های مختلف نامزد شوند و انتخابات، آزادانه بر اساس قوانین و مقررات انجام می‌شود. حضور رئیس پارالمپیک آسیا و ارسال پیام رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به مناسبت روز ملی پارالمپیک، افتخارات بین‌المللی به ارمغان آورد که برای ورزش ایران در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

در ادامه جلسه کلیپ هایی از برگزاری روز ملی پارالمپیک و حضور ماجد راشد در ایران پخش و همچنین گزارشی از برگزاری هفته پارالمپیک توسط تابع، دبیر اجرایی به اعضا ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز