خبرگزاری کار ایران

حق‌وردی: حضور در تراکتور از همه نظر برایم اتفاق خوبی بود/ بازیکن ملوان زرنگی کرد و داور اشتباه کرد که پنالتی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۴۹۵

مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد داوری بازی با ملوان و پنالتی رخ داده توضیحاتی داد.

حجت حق‌وردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل ملوان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به وضعیت تیم نیاز داشتیم که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم ولی خب یک سری مسائل از جمله مشکلات داوری در این بازی مانع نتیجه گرفتن تیم ما شد و واقعاً به ما ضربه زد. هم روی صحنه مربوط به پنالتی و هم گل سالم ما را که همه دیدند درست بود ولی داور به اشتباه مردود اعلام کرد و 2 امتیاز را در این دیدار از دست دادیم.

وی در مورد صحنه پنالتی گفت: من با بازیکن ملوان برای توپ بلند شدم و اینجور مواقع برخورد دو بازیکن طبیعی است ولی او با زرنگی زیر من را خالی کرد تا بیافتم روی او و یک پنالتی با زرنگی گرفت و این تصمیم یک تصمیم اشتباه از سوی داور بود و داور در یک متری صحنه بود و دید کامل داشت و نمی‌توانست بگوید دید نداشتم و همانطور که گفتم اشتباه کرد.

مدافع تراکتور در رابطه با گل آفساید اعلام شده از سوی داور هم عنوان کرد: من از عقب زمین دیدم که گل سالم بود ولی نمی‌دانم چطور داور و کمک داور آن را ندیدند. بر فرض هم کمک داور به اشتباه پرچم زده است، آقای داور خودت که دیدی گل سالم بود، تصمیم کمکت را رد می‌کردی. حالا پنالتی را می‌گوییم سلیقه‌ای است و یک نفر می‌گوید پنالتی بود و یک نفر می‌گوید نبود ولی آفساید که دیگر یک چیز واضحی است و نمی‌دانم چرا گل به آن تمیزی را مردود اعلام کردند.

حق‌وردی در مورد حضورش در تراکتور در این فصل هم توضیح داد: من قصد نداشتم به لیگ ایران برگردم ولی خب پیشنهاد تراکتور که به دستم رسید شرایط فرق می‌کرد. من نیاز به رضایت نامه از باشگاه سومقاییت داشتم و با توجه به ارتباط خوب دو باشگاه و مدیران سومقاییت با آقای زنوزی و تلاش های آقای بهتاج مشکلم برطرف شد. من ابتدا دو هفته با تراکتور تمرین کردم ولی رضایت‌نامه برایم صادر نشد ولی در مقطع بعد این مشکل حل شد و توانستم به تراکتور بیایم. حضور در اینجا از همه نظر برایم خوب است. ابتدا نگران بودم رفتنم از آذربایجان باعث شود به تیم ملی این کشور دعوت نشوم ولی اینطور نیست و من در لیگ ملت ها برای تیم ملی بازی کردم و مقابل اسلواکی گلزنی هم کردم. اینجا تبریز هم به آذربایجان نزدیک است و رفتار آمد راحت است و از نظر فرهنگ و زبان هم به هم نزدیک هستند و حضور در تراکتور برای خودم از همه نظر بخواهم حساب کنم اتفاق خوبی بود.

وی در مورد وضعیت خودش در تراکتور و رقابت در خط دفاعی گفت: در تراکتور مدافع میانی زیاد داریم و همه بازیکنان خوبی هستند و برای همین رقابت سنگین است. من با توجه به سیستم سه دفاعه آقای بردیف مدافع متمایل به چپ بازی می‌کنم که این اصلاً پست من نیست من همیشه دفاع میانی متمایل به راست بودم و چه در سیستم دو دفاعه چه سه دفاعه همیشه متمال به راست بازی کردم و راست پا هستم ولی در تراکتور همه مدافعان ما راست پا هستند و دفاع چپ پا نداریم و چون من سابقه بازی در دفاع چپ را داشتم آقای بردیف از من خواست اینجا بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز