خبرگزاری کار ایران

آنها که بیشتر از ما هزینه کردند، عملکرد ضعیف‌تری داشتند

ستاری: درباره بازیکنان کنار گذاشته شده اطلاعی ندارم/ با بازیکنان خارجی شرایط تیم قطعاً بهتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۳۸

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است با جذب بازیکنان خارجی و وقفه لیگ برتر، تیمش می‌تواند در پایان نیم فصل اول رتبه تک رقمی کسب کند.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان بعد از هفته یازدهم لیگ برتر،‌اظهار داشت: مس رو به پیشرفت است و مخصوصاً این 2 هفته آخر شرایط بسیار خوبی از خود نشان داد. پرسپولیس تیم بسیار خوبی بود، اما واقعاً موقعیت زیادی در اختیار آنها قرار ندادیم. در این بازی بورا بازیکن خارجی تیم هم ده دقیقه توانست بازی کند، که در آینده با هماهنگی بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند.

وی افزود: باشگاه قصد دارد بازیکنان خارجی دیگری به تیم اضافه کند. با این شرایط در دو ماه وقفه لیگ می‌توانیم از فرصت بهتر استفاده کنیم و بعد از 3 یا 4 هفته قطعاً شرایط تیم بهتر می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان با ارزیابی عملکرد فرزاد حسین‌خانی در لیگ برتر، عنوان کرد: 100 درصد نمره قابل قبولی می‌گیرند. او به عنوان مربی جوان ابتدا دست به کار بزرگی زده و تیم را به لیگ برتر آورده است. کمترین حق وی به عنوان سرمربی با این دستاوردی که داشت، ادامه همکاری با تیم بود که خوشبختانه در لیگ برتر هم شاهد بازی‌های خوب تیم زیر نظر ایشان بودیم. حتی ما از بعضی تیم‌هایی که هزینه بیشتری داشتند، عملکرد بهتری نشان دادیم. با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند و اولین فصل لیگ برتری خود را تجربه می‌کنند.

ستاری در پاسخ به اینکه آیا با کنار گذاشته شدن 4 بازیکن از تیمش، لیست مس خالی و کار برای تیمش سخت‌تر نمی‌شود، گفت: در این خصوص کادرفنی و مدیریت باشگاه باید تصمیم‌گیری و صحبت کنند و من از علت دقیق ماجرا اطلاعی ندارم. فقط مطمئنم با تجربه‌ای که مدیر باشگاه و کادرفنی دارند، قطعاً بهترین تصمیم ممکن را می‌گیرند. اگر شرایط‌مان خوب پیش برود قطعاً یک رقمی می‌شویم.

وی در پایان پیرامون شباهت گلی که مس کرمان از استقلال و پرسپولیس دریافت کرد، گفت: مشکلی نیست. اگر توجه کرده باشید هر دو گل را حوالی دقایق 70 تا 80 دریافت کردیم. در آن دقایق به علت فشار بازی شاید تمرکز کم می‌شود. هر چند انصافاً مقابل هر دو تیم بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و مطمئنم در ادامه راه بهتر می‌شویم. ضمن اینکه بعضی از بازیکنان ما اولین فصل لیگ برتری خود را تجربه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز