خبرگزاری کار ایران

امامعلی: با آوردن VAR به فوتبال ایران لطف کنید!/ شرایط گلزنی مس بعد از تعطیلات تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۹۷

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید با آمدن VAR اشتباهات داوری فوتبال ایران کاهش پیدا می‌کند و مسئولان زودتر این لطف را در حق فوتبال ایران انجام دهند.

فراز امامعلی در گفتگو با ایلنا، پیرامون ارزیابی شرایط مس رفسنجان بعد از هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط تیم ما تا حالا خوب بوده و از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم. توجه داشته باشید از یازده مسابقه 5 مسابقه ما خارج از خانه بود و اشتباهات داوری هم از همان ابتدای فصل گریبانگیر تیم ما شد. 

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر VAR به فوتبال ایران وارد شود و امیدوارم مسئولان فوتبال کشور این لطف را زودتر در حق فوتبال انجام دهند! شاید استقرار VAR هزینه داشته باشد اما سودی که به فوتبال ما می‌رساند، خیلی بیشتر است. در این شرایط اقتصادی همه تیم‌ها به سختی هزینه می‌کنند،‌ اما با یک اشتباه ساده از نظر فوتبالی ضرر می‌کنند، زحماتشان هدر می‌رود.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره وقفه لیگ برتر، تصریح کرد: وقفه لیگ برتر به تیم‌هایی مثل ما که آماده هستند بیشتر ضربه وارد می‌کند. به نظرم وقفه لیگ برتر به نه نفع باشگاه‌ها یا بازیکنان نیست. وقتی یک مرتبه ریتم تقویم بازی‌ها عوض می‌شود سخت است بازیکنان بدن‌شان را وقف بدهند. وقتی در وسط فصل بازی متوقف می‌شود، باید مجدد بدنسازی انجام شود. 

امامعلی در خصوص مشکل گلزنی مهاجمان مس رفسنجان گفت: بازیکنان خط جلوی ما مانند شیمبا و  منشا بسیار قوی هستند و سرعت بازی آنها خیلی بالا است و فکر می‌کنم در آینده شرایط تیم بعد از تعطیلات بهتر می‌شود. به جز 3 یا 4 مسابقه که فیکس بازی کردم، بقیه بازی‌ها به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم. ضمن اینکه طبق تعریف وظایف کمی مایل به سمت چپ زمین بازی می‌کنم و در بعضی بازی‌ها وظایف دفاعی دارم و بیشتر باید در زمین خودمان باشم. اما با همه این شرایط مطمئن هستم وضعیتتیم ما تغییر کرد. تجربه فصل‌های پیش نشان داده، بیشتر در بازیهای حساس گلزنی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز