خبرگزاری کار ایران

از دشمن به دوست...

راموس: بازی کنار مسی باعث افتخار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۸۹

مصاحبه سرخیو راموس مدافع پاریس سن‌ژرمن در مورد همبازی خود لئو مسی.

به گزارش ایلنا، بعد بیش از یک دهه بازی در دو جبهه متفاوت، دست تقدیر یا بهتر بگوییم، پول‌های قطری! مسیر دو رهبر سابق کهکشانی‌ها و بلوگرانا در پاریس به یکدیگر رسید.

 

کاپیتان‌های سابق بارسا و رئال برای بیش از یک دهه در دو سمت متفاوت از تاریخ ایستاده بودند و برخوردهای زیادی در زمین مسابقه با یکدیگر نیز داشتند. اما همه چیز در یک پنجره نقل و انتقالاتی تغییر کرد و ژنرال‌های دو ارتش مقابل هم، در شهر عشاق هم پیمان شدند.

اوایل این دوره مشترک، دو بازیکن با هم به خوبی کنار نمی‌آمدند و بارها اختلافات آن‌ها رسانه‌ای می‌شد. رفته به رفته اما احترام متقابل بین آن‌ها بیشتر شد.

راموس در مصاحبه جدید خود، به موضوع همبازی بودن با لئو مسی پرداخته و گفته است:

این اتفاق تعجب و کنجکاوی همگان را برانگیخته است. بالاتر از هر چیزی، ما بازیکنان فوتبال هستیم و اکنون برای یک هدف مشترک به زمین می‌رویم و آن هم سربلندی پاریس است.

رابطه من با مسی عالی است. احترام زیادی بین من و لئو وجود دارد و در شرایط ذهنی بسیار خوبی هستیم.

راموس درباره رقابت یا رفاقت با لئو مسی عنوان داشت:

جواب سوال اینکه ترجیح می‌دهید لئو با شما یا مقابل شما بازی کند سریع و مشخص است. لئو هنوز در بالاترین سطح آمادگی‌ است و یکی از بازیکنان تعیین کننده در زمین فوتبال به شمار می‌رود. مسی یکی از بهترین‌های تاریخ است و بازی در کنار او افتخار بزرگی به حساب می‌آید. در مقابل او قرار گرفتن بسیار بد و سخت است، من سال‌ها تجربه بازی و سختی‌کشیدن مقابل او را داشته‌ام.

 

در بازی‌های اخیر بسیار مشاهده شده است که راموس اولین نفر برای خوشحالی گل به سمت مسی می‌رود و رابطه این دو بازیکن بسیار بهتر از سال‌های قبلی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز