خبرگزاری کار ایران

کیهیل اعلام بازنشستگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۹۰۹

گری کیهیل مدافع سابق چلسی و انگلیس از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، گری کیهیل، بازیکن 36 ساله از زمانی که بورنموث را ترک کرد بدون باشگاه بود و اکنون تصمیم به خداحافظی گرفته است.

فاتح دو دوره لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در این باره در رسانه‌های اجتماعی نوشت: «فوتبال بازی‌ای است که به من لذت و موفقیت زیادی داده و در حالی که تصمیم می‌گیرم کفش‌هایم را آویزان کنم، صادقانه می‌توانم بگویم که هر چه داشتم را در این راه دادم.

من به چیزهایی دست یافته‌ام که زمانی آرزوی آن‌ها را داشتم و خاطرات باورنکردنی خلق کردم. از اوج شگفت انگیزی مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر تا امتیاز کاپیتانی کشورم و چلسی در تیم قهرمان جام حذفی برای همیشه با من خواهد ماند.

تصمیم گرفتن برای توقف بازی آسان نیست. من 20 سال هر روز تمرین کردم و تلاش کرده‌ام تا در بهترین شکل ممکن برای روز مسابقه آماده باشم تا تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام، موفق باشند. وقت داشتم تا گزینه‌هایم را در نظر بگیرم و پس از مشورت و تأمل زیاد، احساس می‌کنم اکنون زمان آن است که به مرحله بعدی حرفه‌ام بروم."

کیهیل فصل گذشته را در بورنموث گذراند اما پس از دریافت کارت قرمز در شکست مقابل بارنزلی در 29 ژانویه که آخرین حضور او را رقم، در چهار ماه پایانی رقابت‌ها نتوانست بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز