خبرگزاری کار ایران

کراماریچ: به هردمن نشان دادیم چه کسی به خدمت دیگری رسید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۸۵

بعد از گذشت یک شب، حواشی بازی کرواسی و کانادا تمامی ندارد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای تاریخ جام‌جهانی برگزار شد و در این دیدار کرواسی موفق شد با یک کابمک چهار گله، کانادا در هم بکوبد و آن‌ها را به اوتاوا برگرداند.

این بازی اما جدای از جذابیتی که با توجه به نتیجه داشت، از نظر حواشی، یکی از بازی‌های جنجالی جام 2022 تا به اینجا بود.

 حواشی این بازی از مصاحبه‌های سرمربی کانادا، جان هردمن، بعد از شکست برابر بلژیک شروع شد؛ هردمن در این مصاحبه جملاتی تند علیه کرواسی بیان کرد. اصلی‌ترین جمله هردمن که آتش بزرگی را شعله‌ور کرد این بود؛ «بروید و به خدمت کروات‌ها برسید‌». این جمله در رسانه‌ها بسیار بازتاب گسترده‌ای داشت. اما تا پایان این بازی، سرمربی و بازیکنان کرواسی به این جمله پاسخی نداده بودند؛ بعد از این بازی چراغ اول در پاسخ جمله جنجالی سرمربی کانادا را، زلاتکو دالیچ روشن کرد؛ او در این باره گفت: هردمن باید رفتار حرفه‌ای یاد بگیرد و هرچقدر هم عصبی باشد، باید بعد بازی با رقیب دست بدهد.

اما جنجالی‌ترین پاسخ به صحبت‌های جان هردمن را، ستاره کروات‌ها در این بازی، یعنی کراماریچ داد. کراماریچ که در این بازی موفق شده بود دو گل به ثمر برساند، در جواب مربی کانادایی‌ها گفت: به هردمن نشان دادیم چه تیمی به خدمت دیگری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز