خبرگزاری کار ایران

پاریس و حقوق‌ نجومی

رقیب رئیس امباپه، از منچستر می‌آید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۲۳۸

به گزارش خبرنگاران نزدیک به باشگاه پاریس سن‌ژرمن، این تیم به دنبال به خدمت گرفتن مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد در ژانویه است.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به ژانویه، تنور نقل و انتقالات اروپا در حال داغ شدن است. در جدیدترین گمانه‌زنی‌ها و صحبت‌های شنیده شده، باشگاه ولخرج پاریسی به دنبال ستاره دیگری است.

بعد از پشت سر گذاشتن چند پنجره نقل و انتقالاتی پر سر و صدا، پاریسی‌ها تابستان به نسبت کم خریدی داشتند و مهمترین اقدام آن‌ها در این پنجره، تمدید با ستاره خود، امباپه و تبدیل کردن این بازیکن به «رئیس امباپه» بود. هنوز به صورت کاملا رسمی، جزئیات قرارداد جدید امباپه با پاریسی‌ها منتشر نشده است.

بعد از یک تابستان نسبتا آرام، شایعاتی مبنی بر اقدام پاریس‌سن‌ژرمن برای خرید مارکوس راشفورد از منچستریونایتد به گوش می‌رسد.

در جدیدترین جزئیات منتشر شده از پیشنهادی که پاریسی‌ها آماده کرده‌اند، دستمزد هفتگی راشفورد در شهر عشق چیزی در حدود 990هزار یورو خواهد بود.

دلیل این مبلغ پیشنهادی هم، راضی کردن مارکوس راشفورد برای جدایی از شیاطین سرخ است؛ بازیکنی که از کودکی در باشگاه یونایتد حضور داشته و می‌تواند در صورت ماندن تا پایان دوران حرفه‌ای خود در این تیم، به جمع بازیکنان تک باشگاهی تاریخ اضافه شود.

اگر این انتقال در زمستان رخ بدهد، باید مارکوس راشفورد را رئیسی دیگر در پاریس نام نهاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز