خبرگزاری کار ایران

طالبی سرمربی تیم ملی تفنگ شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۳۱

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، جلسه کمیته فنی فدراسیون تیراندازی صبح امروز (سه‌شنبه - 22 آذر ماه) با حضور مرتضی قربانی و مهدی مبینی، رئیس و دبیر فدراسیون، خدیجه برمکی، نظامی، حسین ذکی‌زاده، یوسف آجورلو و مسعود کلهری و حسن ذوالفقاری، اعضای کمیته فنی و محسن نصر اصفهانی و مریم طالبی در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

 در این جلسه و با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ منصوب شد. وی حکم خود را از مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی دریافت کرد.

مریم طالبی هدایت تیم‌های نوجوانان و جوانان در رشته تفنگ را بر عهده داشت و با تصمیم کادر فنی علاوه بر هدایت تیم ملی بزرگسالان همچنان سرمربی نوجوانان و جوانان نیز خواهد بود.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در این جلسه اظهار داشت: از کادر فنی می‌خواهم که تمرینات را با قدرت و به سرعت آغاز کنند. سرمربیان باید اشراف کامل بر برنامه داشته باشند و دستیاران آنها نیز به خوبی این برنامه‌ها را  اجرا کنند. کمیته فنی نیز در این مسیر یار کادر فنی است.

مریم طالبی، عضو سابق تیم ملی ایران و مربی سابق تیم ملی تیراندازی ایران است. او دارای مدرک C مربیگری ISSF  است و در مقاطع مختلف مربی و سرمربی تیم ملی تیراندازی بانوان ایران بوده‌ است.

وی همچنین چندین مدال رنگارنگ از جمله یک طلا و 2 نقره رقابت‌های دانشجویان جهان، طلا و نقره بازی‌های غرب آسیا و 2 برنز در بازی‌های آسیایی (تیمی) و رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز