خبرگزاری کار ایران

آقای کی‌روش حواستان هست؟

دغدغه دالیچ برای ادامه همکاری با کرواسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۹۵۷

سرمربی کرواسی بعد از شکست در نیمه نهایی جام جهانی دغدغه‌اش را بابت ادامه همکاری با کروات‌ها بروز داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کرواسی اگر چه در جام جهانی 2018 فینالیست شد و توانست نایب قهرمان شود؛ اما در قطر این تیم با قبول شکست مقابل آرژانتین راهی دیدار رده بندی شد. 

بعد از این شکست برای بعضی جای سوال بود که دالیچ چه سرنوشتی خواهد داشت؟ آیا او رده‌بندی را یک شکست میداند و بعد از پایان مسابقات استعفا خواهد داد؟

این سرمربی که تاثیر به سزایی در عملکرد تیم پا به سن گذاشته خود داشت، درباره این موضوع بعد از شکست مقابل آلبی سلسته در نیمه نهایی جام جهانی گفت: «با فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد دارم و به کار خود تا یورو ۲۰۲۴ ادامه خواهم داد.»

هر چند این جمله مستقیماً فشاری را علیه وی نشان نمی‌دهد و اکثریت طرفداران کرواسی از عملکرد تیم ملی خود راضی هستند. با این وجود سرمربی کروات‌ها ناخواسته دغدغه ادامه همکاری با کرواسی را نشان داد.

با این اوصاف مگر اینکه فدراسیون کرواسی خواهان ادامه همکاری با سرمربی خود نباشد و آینده طور دیگری رقم بخورد. شکست برزیل، تساوی مقابل بلژیک از جمله کارهای بزرگی است که کروات‌ها در این جام جهانی انجام دادند.  باید دید ارزیابی فدراسیون فوتبال کرواسی از این قضیه چیست؟ 

این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران بعد از پیروزی مقابل ولز به نشانه شادی روی دست بازیکنان قرار گرفت و بعد وداع تلخ با جام جهانی اعلام کرد که در جام ملت‌ها عملکرد درخشانی خواهد داشت. در حالی که آمار نشان می‌دهد سرمربی پرتغالی در 3 جام جهانی و 2 جام ملت‌ها دستاورد خاصی برای تیم ملی کشور نداشته است.

کی‌روش در حالی می‌گوید به من انتقاد کنید که در فرودگاه ترجیح داد به جای پاسخ به سوالات خبرنگاران، متکلم وحده باشد و طی سخنرانی برنامه‌های بعدی‌اش را پرزنت کند. او نمی تواند بگوید وقت نداشته یا تدارکات خوب نبوده چرا که از قبل ایران را می شناخت و میدانست در چه زمان کوتاهی هدایت تیم ملی را پیش از جام جهانی به عهده می‌گیرد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز