خبرگزاری کار ایران

مقصد جدید زیدان مشخص شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۵۰۳

نشریه اسپانیایی گزارش داده سرمربی سابق رئال مادرید مورد توجه تیم ملی فوتبال برزیل قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، رسانه اسپانیایی Ok Diario مدعی شد زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی هدایت تیم ملی فوتبال برزیل در نظر گرفته شده است.

 تیته، سرمربی قبلی تیم ملی فوتبال برزیل پس از باخت در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل کرواسی استعفای خود را اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال برزیل هنوز جانشینی برای سرمربی‌ای که از سال 2016 بر سر کار بود، ارائه نکرده است.

آیا زیدان اکنون هدایت برزیل را برعهده خواهد گرفت؟

این سرمربی فرانسوی از زمان ترک رئال مادرید در تابستان 2021 بیکار بوده است. اما اخیراً برخی رسانه‌ها به اتفاق آرا گزارش داده بودند که زیدان نمی‌تواند سرمربی جدید ملی برزیل شود، بلکه سرمربی فرانسه است.

قرارداد دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه که از سال 2012 در این سمت حضور دارد و در سال 2018 با "لس بلوز" قهرمان جهان شد، پس از جام جهانی به پایان می‌رسد.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، نوئل لو گرات، پس از حضور مجدد در نیمه نهایی جام جهانی، همین سرمربی را انتخاب کرد.تمدید قرارداد به نوعی اینطور اعلام شد: "تصمیم با اوست، امیدوارم او بگوید، بله. پیدا کردن مربی با این کیفیت کار آسانی نیست."

کارلو آنچلوتی سرمربی فعلی رئال (63) نیز مربی باکیفیتی است. در کنار زیدان، این سرمربی ایتالیایی نیز کاندیدای سرمربیگری تیم ملی برزیل است. "UOL Esporte" با اشاره به منابع فدراسیون برزیل گزارش داد که آنچلوتی برای اولین بار در ماه اکتبر با تماس رسمی رو به رو شده است.

بر این اساس، به محض خالی شدن این پست، او آماده گفتگوهای بیشتر و مذاکرات مشخص بود. با این حال، این که آیا آنچلوتی واقعاً موافق است یا خیر جای سوال دارد. او با رئال مادرید در حال حاضر مربیگری یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان را برعهده دارد، در لیگ رده دوم را در اختیار دارد و به عنوان مدافع قهرمانی، در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد. علاوه بر این، قرارداد او با رئال تا ژوئن 2024 اعتبار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز