خبرگزاری کار ایران

شکست تیم آزمون در لیگ والیبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۷۱۳

تیم سریک گنبد بعد از ثبت رکورد هشت هفته پیروزی متوالی در لیگ برتر والیبال زنان ایران، سرانجام شکست خورد.

به گزارش ایلنا، در سومین دیدار هفته نهم، طلوع مهر یزد در سالن یگانگی میزبان سایپا تهران بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد. تهرانی‌ها با کسب 3 امتیاز این مسابقه با هفت برد و 21 امتیاز همچنان در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

شاگردان مریم هاشمی با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 17 یزدی‌ها را در خانه شکست دادند تا طلوع مهر یزد هم با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی بماند.

مریم امینی، اکرم ابوالقاسم، ماندانا مطیعی و حوریه رضازاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

اما آخرین مسابقه هفته نهم به دیدار حساس سریک گنبد و پیکان تهران اختصاص داشت. این دیدار در سالن ساپکو انجام شد و شاگردان فاطمه رشیدی سه بر یک حریف صدر جدولی را شکست داده و راهی جایگاه نخست جدول رده بندی لیگ برتر زنان شدند.

پیکانی‌ها با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 23 سریک گنبد را مغلوب خود کردند تا رکورد بدون شکست بودن شاگردان نیلوفر حجتی در هفته نهم لیگ به پایان رسیده و تیم سریک با تجربه نخستین شکست لیگ با 8 برد و 23 امتیاز راهی جایگاه دوم شود و پیکان تنها با یک امتیاز اختلاف راهی صدر جدول شود.

گفتنی است مالک تیم سریک بر عهده سردار آزمون است.

مهران اشرف ریاحی و شیرین برادران مهاجری ناظران فنی و داوری این مسابقه 96 دقیقه‌ای بودند و نسرین حق‌شناس به عنوان داور اول و زینب حقی در جایگاه داور دوم این دیدار را قضاوت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز