خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازمان لیگ والیبال؛ دور برگشت لیگ برتر در 8 سالن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۶۱

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر اطلاعیه داد.

به گزارش ایلنا، سازمان لیگ فدراسیون والیبال 27 مهرماه با صدور اطلاعیه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری مهلت داد تا روز شنبه 21 آبان نسبت به استانداردسازی و آماده‌سازی سالن شامل کفپوش، نور و رختکن اقدام کنند، در غیر این صورت یکی از سالن‌های استاندارد را برای میزبانی در دور برگشت لیگ برتر مردان انتخاب کنند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال امروز (شنبه 26 آذر) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیرو مکاتبات قبلی مبنی بر استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر و تصمیم گیری صورت گرفته، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در هشت سالن برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان از روز یکشنبه 11 دی‌ماه به میزبانی هشت سالن خانه والیبال و سالن فدراسیون در تهران، شاهدیه یزد، آیت‌الله خاتمی اردکان، غدیر ارومیه، 25 آبان اصفهان، مهران مشهد و 9 دی رفسنجان برگزار می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان این اطلاعیه تاکید کرده است برنامه کامل دور برگشت لیگ برتر مردان سال 1401 متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است سازمان لیگ فدراسیون والیبال فروردین‌ماه سال جاری داشتن سالن‌های استاندارد برای میزبانی در لیگ برتر را از الزامات این مسابقات اعلام کرد و 29 شهریورماه با توجه به درخواست استانداری‌ها، ادارات کل ورزش و جوانان و مسئولان مردمی و ورزشی کشور مبنی بر دادن فرصت بیشتر به تیم‌ها، ارج نهادن به علاقه‌مندان والیبال و استفاده تیم‌ها از امتیازات میزبانی در راستای رشد و اعتلای والیبال در سراسر کشور، این مهلت را تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی تمدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز