خبرگزاری کار ایران

باتیستوتا: از شکسته شدن رکوردم به دست مسی ناراحت نشدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۷۳

آقای گل سابق آرژانتین درباره شکسته شدن رکوردش توسط مسی مصاحبه با روزنامه آرژانتینی کلارین انجام داده است.

به گزارش ایلنا، مسی با پنج گلی که تا به این لحظه در جام‌جهانی به ثمر رسانده، تعداد گل‌ها خود در ادوار مختلف جام جهانی را به عدد یازده رسانده و به تنهایی به بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی آرژانتین تبدیل شده است.

آقای گل سابق آرژانتینی‌ها، گابریل باتیستوتا درباره شکسته شدن رکوردش توسط لئو مسی مصاحبه‌ای انجام داده است که در این خبر به آن پرداخته‌ایم.

باتی‌گل به روزنامه آرژانتینی کلارین گفت:

لئو لیاقت این را دارد. اگر یک نفر باید آنجا باشد، اوست. مسی یک فرا زمینی نیست؛ او انسانی است که بهتر از هر کس دیگری فوتبال بازی می کند. وقتی آن شخص از شما پیشی می گیرد، نمی توانید رنج بکشید، او فقط به شما لذت می دهد.

باتیستوتا افزود:

انتظار داشتم او خیلی کندتر باشد، اما او مانند یک جوان 20 ساله بازی می کند. این به این دلیل است که او به دنبال پیروزی است، او برای بردن جام آمده است. این چیزی است که فوتبال به آن نیاز دارد، این چیزی است که لئو در حال تزریق به کل تیم است؛ روحیه جنگندگی برای پیروزی.

آرژانتین همه شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. چیزی در جو وجود دارد، انرژی مثبتی از سوی هواداران برای لئو مسی و دیگر بازیکنان که آرژانتین قهرمان جهان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز