خبرگزاری کار ایران

هافبک فولاد: لیگ برتر برای ما تازه شروع شده/ ثمره کارمان را در لیگ قهرمانان آسیا می‌بینید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۶۸۲

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم لیگ برتر برای ما از این بازی با نفت مسجد سلیمان شروع می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد عبدالله زاده بازیکن تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. تیم‌هایی که رضا مهاجری هدایت می‌کند فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و در بازی گذشته هم کار مارا سخت کردند. حق ما در این دیدار برد بود. در دیدارهای قبلی هم بازی‌هایی بود که باید می‌بردیم اما یک اشتباه یا یک غفلت یا اشتباهات داوری باعث می‌شد به حقمان نرسیم. مقابل نفت همه تنها به برد فکر می‌کردیم و چیزی جز آن مارا راضی نمی‌کرد. این برد برای ما از نان شب واجب تر بود.

هافبک فولاد خوزستان گفت: از روزی که تمرینات را بعد از تعطیلی شروع کردیم و‌ پس از برای اردو به دبی رفتیم، تنها به این فکر کردیم و می‌دانستیم لیگ برتر برای ما از این دیدار شروع می‌شود و دیدید که توانستیم یک برد شیرین کسب کنیم. این برد ابتدای کار ماست و باید در سه دیدار پایانی تا نیم‌فصل بتوانیم‌ امتیازاتی که لازم است را بگیریم و در جدول ‌بالاتر بیاییم.

وی تصریح کرد: تاثیر بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ اماراتی اینجا خودش را نشان می‌دهد. دو دیدار خوب در امارات برگزار‌کردیم و حالا ثمره‌اش را در لیگ برتر و پس از آن جام حذفی ‌لیگ قهرمانان آسیا خواهید دید. سیاست ما بازی به بازی است و اکنون به فکر بازی با ذوب‌آهن هستیم. دیدار با نفت مسجدسلیمان برای ما تمام شد و  تنها به فکر ذوب آهن خواهیم بود چرا که وقت برای شادی همیشه است. اکنون زمان تلاش و تمرکز برای مسابقات بعدی است.

عبدالله زاده افزود: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که در تمامی شرایط همراه ما هستند. این گروه و این تیم برای شادی هواداران و مردم خوزستان از هیچ فداکاری دریغ نخواهند کرد. مطمئن باشند تا آخرین لحظه برای دلخوشی آن‌ها خواهیم جنگید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز