خبرگزاری کار ایران

قلیچ: پرسپولیس باید این پیکان را مثل آب خوردن شکست بدهد/انتظارات از تیم یحیی بالا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۶۸

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیکان تیم جوانی است و امیدوارم پرسپولیس بتواند این تیم را به راحتی شکست بدهد.

به گزارش ایلنا، وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط لیگ اظهار داشت: امسال کار همه تیم ها سخت است. جنگ بالای جدول شروع شده و من فکر می کنم تا آخر فصل، تیم های قدرتمند برای کسب قهرمانی با هم بجنگند. اگر تماشاگران به ورزشگاه برگردند، بازی ها جذاب تر هم می شود.

او در خصوص صدرنشینی پرسپولیس ادامه داد: انتظارات از تیم پرسپولیس بالاست. هواداران حق دارند که نگران این تیم باشند. فصل قبل، قهرمانی خیلی راحت از دست رفت ولی امسال نباید اجازه بدهیم که چنین اتفاقی رقم بخورد. پرسپولیس به سختی توانست استقلال را متوقف کند و در آخرین دقایق گل زد تا یک امتیاز بگیرد. حالا هم صدر جدول است ولی کار خیلی سخت تر از قبل شده و بچه ها باید مراقب باشند.

قلیچ در نهایت گفت: به نظر من، پرسپولیس بعد از دربی که توانست باخت را با مساوی عوض کند، شرایط بهتری پیدا کرده و بازیکنان به لحاظ روحی پیشرفت کرده اند. با این شرایط، انتظار دارم این پیکان را مثل آب خوردن شکست بدهند چون پیکان تیم جوانی است و پرسپولیس می تواند از تجربه و قدرت خود استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز