خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: خیلی در بحث VAR عقب هستیم/ باید به کمک داور ویدئویی نگاه ملی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۰۵

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: متأسفانه خیلی در بحث VAR عقب هستیم و فاصله زیادی ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد جلسه مدیران باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون فوتبال درباره VAR، اظهار داشت: جلسه‌ای خوب و اجرایی بود. متأسفانه خیلی در بحث VAR عقب هستیم و فاصله زیادی ایجاد شده است. امیدواریم بتوانیم این موضوع مهم را ارزیابی کرده و کارها را جلو ببریم زیرا در غیر این صورت فیفا و AFC از داورانی که مدرک تخصصی VAR نداشته باشند استفاده نمی‌کنند. از علم روز داوری در برگزاری مسابقات عقب ماندیم و این زیبنده کشور ما نیست.

وی اضافه کرد: امروز هم جلسه خوبی بود. استفاده از VAR هزینه‌هایی دارد. در برخی ورزشگاه‌ها زیرساخت‌ها آمده شده اما برخی استادیوم‌ها نیز هنوز زیرساخت ندارند چنین استادیوم‌هایی هزینه‌های بیشتری می‌طلبند. پیشنهاد دادم با توجه به اینکه پروژه VAR ملی است باید به آن ملی نگاه کنیم. باید از بالا دستوراتی داده شود تا به استان‌هایی که در لیگ برتر نماینده دارند کمک شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: باید با بودجه‌های کلان VAR به فوریت محقق شود. قطعاً اگر در لیگ برتر سال آینده نتوانیم از این سیستم استفاده کنیم عقب می‌افتیم. باشگاه‌ ما که می‌خواهد در بهمن‌ماه در مسابقات لیگ آسیا حضور پیدا کند، از این علم روز عقب است. با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی می‌توان فرهنگ‌سازی و در قضاوت عدالت ایجاد کرد. VAR محسنات خیلی بالایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز