خبرگزاری کار ایران

آرتتا: امیدوارم ونگر را بیشتر در ورزشگاه امارات ببینم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۸۸

سرمربی تیم آرسنال از حضور سرمربی پیشین این باشگاه در ورزشگاه امارات هیجان زده است.

به گزارش ایلنا، میکل آرتتا می‌گوید که او در سازماندهی بازگشت آرسن ونگر به ورزشگاه امارات نقش داشته و امیدوار است که سرمربی سابق باشگاه اکنون زمان بیشتری را برای تماشای تیمش سپری کند.

ونگر که از سال 1996 تا 2018 هدایت آرسنال را برعهده داشت، قبلا گفته بود که قصد ندارد تیم قدیمی خود را در زمین مسابقه تماشا کند، اما بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی و ادی انکتیا را دید که یک پیروزی درخشان را برابر وستهام ثبت کرده تا صدر جدول را در اختیار بگیرند.

آرتتا درباره حضور ونگر در ورزشگاه گفت: "نه، بازیکنان نمی‌دانستند. ما می‌خواستیم ساکت باشیم و این فضا را برای آرسن فراهم کنیم. یک روز بسیار خاص، از حضور او بسیار سپاسگزارم. امیدوارم با قدم زدن در ساختمان، همه چیزهایی را که اینجا گذاشته است، احساس کند. حضور او چیزی است که باید بسیار بسیار به این باشگاه فوتبال وابسته باشد، بنابراین از (او) برای انجام این کار تشکر می‌کنم زیرا برای همه در باشگاه معنی بزرگی دارد.

من در روند (حضوراو) شرکت داشته‌ام، اما این به او مربوط می‌شود، زمانی که برای برداشتن آن قدم نیاز داشت و امیدواریم که او مایل باشد زمان بیشتری را با ما بگذراند و در اطراف ما باشد، زیرا او بسیار تأثیرگذار است. برای من شخصاً، در دوران حرفه‌ای‌ام، نحوه‌ی نگاه من به بازی اما همین‌طور برای این باشگاه فوتبال هم اینطور بوده است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز