خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: به دنبال فوتبال سالم و رو به جلو هستیم/ نیم فصل هیجان انگیزی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۲۶

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش در لیگ یک به دنبال فوتبال سالم و رو به جلو است.

به گزارش ایلنا،  موتور استقلال خوزستان که در دو بازی آخر نیم فصل اول روشن شد و خودش رو در قامت یک مدعی نشان داد امیدوار هست با تقویت کردن در نیم فصل به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

در همین رابطه سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن تشکر از حمایت‌های گروه ملی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره اظهار داشت: به لحاظ فوتبالی، گلهای زده، کلین شیت و کارهای تاکتیکی بچه ها نمره قبولی گرفتن فقط از لحاظ نتیجه اون چیزی که مد نظرمان بود و خواسته مان بود نرسیدیم.

وی عنوان کرد: پایان خوبی داشتیم وفاصله خودمان را با تیمهای بالا جدول کم کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در لیگ یک تعداد بازی ها زیاد هست و با یارگیری خوب در نیم فصل می‌توانیم جبران کنیم. تغییرات زیادی در اول فصل داشتیم اما در هفته های گذشته بچه‌های تیم هماهنگ‌تر شدن و مطمئنم نیم فصل دوم هیجان انگیزی خواهیم داشت.

پورموسوی درباره جذب بازیکنان اظهار داشت: دو بازیکن جذب کردیم و در روزهای آینده در پست های مورد نظر بازیکنان دیگری را نیز جذب خواهیم کرد. در نیم فصل دوم تیم‌ها به دنبال تک امتیاز هستند به خصوص تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند که این کار را سخت می‌کند. در نیم فصل اول تیمها تهاجمی‌تر بازی می‌کنند اما با توجه به فاصله ای که بدست می‌آورند بسته تر بازی می‌کنند و این موضوع ما را آزار می‌دهد.

وی درباره سبک بازی تیمش گفت: ما به دنبال فوتبال سالم و رو به جلو هستیم تیم‌مان فوتبال روی زمین و با مالکیت بالا بازی می‌کند. این اتفاقات در لیگ یک کمتر است و اکثر تیم‌ها بازی مستقیم انجام می‌دهند.  در لیگ یک توقف‌های زیادی هست دستور تاکتیکی برخی تیم‌ها این است که وقت بازی را بگیرند و خودشان را به زمین بزنند

سرمربی استقلال خوزستان درباره جام حذفی گفت: جام حذفی و رقابت با تیم پیکان  یک بازی تدارکاتی با کیفیت برای ما محسوب می شود و از بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند استفاده می‌کنیم و بازیکنان جدیدمان را محک می زنیم.

پورموسوی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم از تمامی بازیکنانم استفاده کنیم.از کادر پزشکی تشکر می کنم که با تلاشی که انجام دادند در دو بازی گذشته بازیکنان مصدوم را به بازی رساندند. 

وی درباره مشکل زمین تمرین تیمش تصریح کرد: با توجه به سرمای هوا و رسیدگی به ورزشگاه غدیر نمی‌توانیم در این ورزشکاه تمرین کنیم. امیدواریم با پیگیری های مدیر عامل محترم باشگاه ،زمین تمرینی مناسبی در اختیار تیم قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز