خبرگزاری کار ایران

مالک پاری سن ژرمن سهام تاتنهام را به دست می‌آورد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۹۰۷

ناصر الخلیفی با مالک باشگاه تاتنهام انگلیس دیداری داشته است.

به گزارش ایلنا، به گفته بن جیکوبز از سی‌بی‌اس اسپورت، صندوق سرمایه‌گذاری ورزشی قطر (که از سال 2011 مالکیت 100 درصدی پاری سن ژرمن را در اختیار دارد) تلاش‌ها برای یافتن یک پروژه سرمایه‌گذاری چند باشگاهی در لیگ برتر را دنبال می‌کند.

جیکوبز می‌گوید که ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، با باشگاه‌های لیگ برتر صحبت کرده، به ویژه با دنیل لوی، رئیس تاتنهام. اوایل این هفته این دو برای برگزاری یک «جلسه اکتشافی» درباره تصاحب سهم اقلیت در تاتنهام، ملاقاتی داشته‌اند.

گزارش شده که این مذاکرات در مراحل اولیه است - و چند روز پیش در لندن انجام شد و صندوق سرمایه گذاری ورزشس قطر گزینه‌های مختلفی را برای گسترش جاه طلبی‌های چند باشگاهی خود تا سال 2023 ارزیابی کرده است.

جیکوبز می‌گوید با این حال هیچ مذاکره‌ای با باشگاه لیورپول صورت نگرفته است.

این صندوق سرمایه گذاری در حال حاضر 23 درصد از تیم پرتغالی اف سی براگا را در اختیار دارد و می‌خواهد جاه طلبی‌های مالکیت باشگاهی را فراتر از پاری سن ژرمن گسترش دهد.

در همین حال، ناصر الخلیفی در نوامبر تایید کرد که در نظر دارد سهام اقلیت پاری سن ژرمن را به سرمایه گذاران جدید بفروشد.

یک صندوق سرمایه گذاری آمریکایی که نامش فاش نشده، علاقه مند بود تا 15 درصد از سهام قهرمان لیگ فرانسه را به دست آورد. صندوق سرمایه گذاری قطری اما علاقه‌ای به فروش کامل باشگاه فرانسوی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز