خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: مربی تیم به من گفته بود گلزنی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۰۵

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید پیش از آغاز دربی اصفهان، هوگو به وی گفته بود که مقابل ذوب آهن گلزنی می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرشاد احمدزاده پس از پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: ابتدا باید از تمام تماشاگران‌مان تشکر کنم که در این هوای بارانی حمایت کردند و توانستیم در یک بازی سخت برنده شویم.

او درباره گلزنی دوباره در ورزشگاه نقش جهان و تقسیم خوشحالی خود با هوگو، مربی سپاهان گفت: قبل از بازی به من گفت گل می‌زنی و من هم بخاطر این حرف و روحیه دادن او، تشکر کردم و به سمتش رفتم. مهم این بود تیم برنده شود. یک هفته من گل می‌زنم و یک مسابقه بازیکن دیگر. سه امتیاز اهمیت دارد که توانستیم با یک نمایش هجومی به دست بیاوریم.

وینگر سپاهان در خصوص اینکه همیشه بعد از گل به سمت هوگو می‌رود، عنوان کرد: او انرژی خاصی به بازیکنان و من می‌دهد و وظیفه‌ام این بود به سمتش بروم. او انرژی خوبی به من می‌دهد!

احمدزاده یادآور شد: بازی خیلی خوبی از نظر ملی و باشگاهی است. این دیدار برای سپاهان اهمیت دارد و امیدوارم هواداران بیایند و این رویداد بزرگ را از نزدیک ببینند. امیدوارم یک مسابقه خوب و تماشاگرپسند باشد و در کنار هواداران همین روند را ادامه دهیم.

او تصریح کرد: لیگ یک ماراتن است و از روزی که شروع شده، تمرکزمان روی این بوده که بازی به بازی پیش برویم و خدا را شکر توانستیم بازی‌ها را به نحو احسن پیش ببریم و امیدوارم در نهایت به بهترین شکل فصل را تمام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز