خبرگزاری کار ایران

حمله عجیب کاسیاس به بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۰۴

اسطوره رئال مادرید، پیروزی بارسلونا در لیگ قهرمانان برابر چلسی را به عنوان "یکی از بزرگ ترین سرقت‌های فوتبال" توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، فاش شده است که مدیران باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2016 تا 2018 مبلغی را به انریکز نگریرا - نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران - پرداخت کرده‌اند که بیش از 1.4 میلیون یورو گزارش شده است!

بارسا معتقد است که هیچ قانونی را زیر پا نمی‌گذارد و به دنبال کسب پیروزی با چنین معاملاتی نبوده، اما کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید، متقاعد نشده است که چنین موضوعی حقیقت داشته باشد.

کاسیاس گفت: «یک چیز را به شما می‌گویم: اگر گربه را از کیف بیرون بیاوریم(استعاره محاوره‌ای به معنای آشکار کردن حقایقی است که قبلا پنهان شده بود.) به یوفا و لیگ قهرمانان اروپا نگاه می‌کنیم. و آنجا [نام] رئال مادرید در همه جا ظاهر می‌شود.»

کاسیاس برنده جام جهانی در پاسخ به پیروزی عجیب بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در فصل 2008-2009، که باعث شد تیم پپ گواردیولا از تعدادی از تصمیمات مشکوک داوری برای کسب تساوی در بازی برگشت در استمفوردبریج و پیشرفت در بازی دوم سود برد، واکنش نشان داد.

کاسیاس گفت: «کاری که شما بچه‌ها باید انجام دهید این است که ساکت باشید. این یکی از بزرگترین سرقت‌هایی بود که مردم تا به حال در فوتبال دیده‌اند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز