خبرگزاری کار ایران

نعمتی: پرسپولیس به این برد نیاز داشت/ اشک‌های من هیچ پیغامی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۶۸

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان خیلی سخت بود اما تیم ما به این برد نیاز داشت.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی پس از برد 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی، اظهار داشت: به هواداران‌مان تبریک می گویم. بازی خوبی بود. با تیم بزرگی بازی داشتیم. بازی خیلی سختی بود. تیم ما به این برد نیاز داشت. خداراشکر.

وی افزود: اتفاقات سختی برای من افتاد. هواداران مثل همیشه پشت من بودند و من را حمایت کردند. جا دارد از کادرفنی تشکر کنم که این اعتماد را به من داشت. فکر می کنم خداراشکر توانستم همه‌شان را سربلند کنم. امیدوارم این روند برای من و تیم ادامه داشته باشد. بتوانیم در هردو جام رقابت کنیم و قهرمانی ها را به دست بیاوریم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه پس از گلزنی اشک ریخت، گفت: واقعا در آن لحظه حسی داشتم که دست خودم نبود. واقعا هیچ پیغامی نداشتم. برای خودم، خانواده‌ام، تیم کادرفنی، هواداران و همه خوشحال بودم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم بتوانم سربلند باشم و به تیم کمک کنم.

نعمتی در مورد اینکه می‌توان به او لقب سینمایی از گور برخواسته را داد، عنوان کرد: متاسفانه این فیلم را ندیده‌ام ولی دراماتیک بود. قشنگ بود. یکی از اتفاقات خوب زندگی برایم افتاد. از همه ممنون هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز