خبرگزاری کار ایران

راز موفقیت مهاجم منچستریونایتد فاش شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۰۹

مهاجم انگلیسی نحوه بازگشتش به فرم عالی در منچستریونایتد را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، مارکوس راشفورد مهاجم ملی پوش انگلیسی از زمانی که فصل لیگ برتر پس از جام جهانی از سر گرفته شد، در فرم پرباری برای شیاطین سرخ ظاهر شده است.

راشفورد توضیح داد که این قدرت ذهنی و تمایل او به اجراست که باعث شده تا فرم خوبی داشته باشد.

راشفورد در صحبت با گاردین توضیح داد که در نهایت موفق شدن در پشت سر گذاشتن آسیب طولانی مدت شانه به او کمک کرد تا به بهترین حالت خود بازگردد.

او گفت: "فکر نمی‌کنم هیچ کس - به جز افراد حاضر در باشگاه - بداند که من چقدر با این مسائل [آسیب دیدگی] درگیر بودم. این فقط یک فصل نبود، دوره زمانی بود که هر روز سخت بود و باید [خودت] را فدا کنی. من همیشه یکی از افرادی بوده‌ام که تا آنجا که می‌توانم در زمین حضور داشته باشم - اینجاست که خوشحالی را به دست می‌آورم."

راشفورد همچنین ذهنیت بهبود یافته خود را به عنوان یکی دیگر از دلایل عملکرد عالی گلزنی در این فصل توضیخ داد. او افزود: "من در مناطقی هستم که گلزنی می‌کنم. این چیزی است که روی آن کار کرده‌ام و در چند سال گذشته، احساس می‌کنم حتی در فصل‌هایی که عملکرد خوبی داشته‌ام، می‌توانستم 10 یا 15 گل دیگر اضافه کنم. فوتبال احتمالاً 95 درصد ذهنیت شماست. این به شما پایه‌ای برای عملکرد ارائه می‌دهد. بازیکنان زیادی هستند که چنین توانایی دارند - به همین دلیل آن‌ها در سطح بالایی بازی می‌کنند.

اما چیزی که آن‌ها را متمایز می کند، ذهنیت است. من در هر دو طرف آن بوده‌ام. من قدرت و ارزش آن را درک می‌کنم. خیلی بیشتر روی حفظ خودم در این فضا تمرکز می‌کنم و برای بردن بازی‌ها و جام‌ها به آن نیاز است."

راشفورد در حال حاضر با 24 گل در 37 بازی در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن منچستریونایتد است. او با گلی که آخر هفته گذشته مقابل لسترسیتی به ثمر رساند، با رکورد وین رونی اسطوره باشگاه در گلزنی در هفت بازی متوالی لیگ برتر در اولدترافورد برابری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز