خبرگزاری کار ایران

کروس در یکقدمی تمدید قرارداد با رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۲۳

هافبک آلمانی رئال مادرید قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد.

به گزارش ایلنا، نشریه اسپانیایی مارکا خبر داد تونی کروس تصمیم گرفته تا برای یک فصل دیگر قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند.

این نشریه اسپانیایی نوشت:"تونی کروس در تابستان 2104 وارد مادرید شد و تا 30 ژوئن 2024 می‌تواند یک دهه حضور با لباس سفید را جشن بگیرد. این خواسته او و مدیران مادرید بود، اما هافبک آلمانی نمی‌خواست هیچکس را ناامید کند و از قبل قول بدهد، می‌خواست از میزان آمادگی‌اش مطمئن شود.

یک سال پیش، باشگاه به او پیشنهاد کرد که قراردادش را تا سال 2024 تمدید کند، اما کروس به دلیل تردیدی که در مورد عملکردش داشت، این پیشنهاد را رد کرد. تردیدها برطرف شده و کروس پیش از این به سران مادرید گفته که هنوز انگیزه دارد تا از بازی برای رئال مادرید، لذت ببرد. کروس تصمیم داشت یا با رئال مادرید ادامه بدهد یا در صورت جدایی از این تیم، از فوتبال خداحافظی کند."

او طی 9 فصل 405 مرتبه پیراهن رئال مادرید را برتن کرده است. کروس که پس از قهرمانی آلمان در جام جهانی وارد سانتیاگو برنابئو شد، از زمان پیوستن به رئال مادرید 19 عنوان قهرمانی کسب کرده است. او به عنوان بازیکن رئال مادرید تنها یک کوپا دل ری کم دارد که چندان دور از دسترس نیست. رئال در تاریخ ششم می در سویا مقابل اوساسونا فینال این مسابقات را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز