خبرگزاری کار ایران

لوکاکو در مسیر بازگشت به چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۴۷

باشگاه اینتر تمایلی به ادامه همکاری با روملو لوکاکو ندارد.

به گزارش ایلنا، باشگاه اینتر قصد ندارد قرارداد جدیدی برای روملو لوکاکو با چلسی امضا کند و گزینه‌های جانشینی این بازیکن را بررسی می‎کند.

بازگشت مهاجم 29 ساله بلژیکی به اینتر طبق برنامه پیش نرفت و او در این فصل طی 18 بازی فقط 3 گل به ثمر رساند که دو تای آن از روی نقطه پنالتی بود. آخرین گل او در جریان یک بازی در بازی آغازین فصل در ماه آگوست مقابل لچه به ثمر رسید.

اینتر در این فصل توانسته در 30 بازی سری آ تنها 48 گل به ثمر برساند. شاگردان سیمونه اینزاگی پس از همین تعداد بازی در لیگ فصل گذشته، 63 گل به ثمر رسانده بودند که آمار فعلی نشان از افت هجومی آن‌ها دارد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر لوکاکو را در تابستان به چلسی بازمی‌گرداند و برای قرارداد جدید مذاکره نخواهد کرد. به همین دلیل آن‌ها برای جذب یک مهاجم جدید تلاش می‌کنند.

در حال حاضر اینتر به روبرتو فیرمینو و مارکوس تورام علاقه مند است که هر دو در تابستان بازیکن آزاد خواهند بود.

هدف اصلی اینتر در حال حاضر متئو رتگی مهاجم ایتالیایی است که حدود 18 میلیون یورو قیمت دارد. همچنین لوئیس اوپندا از لانس که در این فصل 15 گل به ثمر رسانده مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز