خبرگزاری کار ایران

نبی: کادرفنی تیم امید تا پایان هفته اعلام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۷۸

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران تا پایان هفته مشخص خواهند شد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی درمورد جلسه امروز خودش و امیر قلعه‌نویی با حبیب کاشانی برای بررسی برنامه‌های تیم امید، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای حدود ۳ ساعته با قلعه‌نویی و کاشانی برگزار کرده و بخش‌های مختلف بحث و بررسی شد. برای تعیین سرمربی یا کادرفنی تیم ملی امید، نقطه نظرات بسیار خوبی در این جلسه به جمع‌بندی رسید.

وی افزود: شاخص‌های موردنظر در این جلسه را تجربه کار در عرصه جوانان یا با جوانان دز تیم‌های مختلف را ارزیابی کردیم. بخش بعدی تجربه بین‌المللی است که آن هم مدنظر ما بود.  در نهایت عملکرد سرمربی در فصول گذشته در لیگ برتر ما یا لیگ‌های پایین‌تر و همین طور جام حذفی را مدنظر قرار دادیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرد: خوشبختانه این نقطه‌نظرات به خوبی به هم نزدیک بود. جدا از سرمربی درمورد دستیاران او و مدیر فنی نیز برنامه‌ریزی، فکر  و بحث و بررسی شد.  در نهایت در جلسه‌ای که قلعه نویی، کاشانی و مجموعه با سرمربی خواهند داشت، خروجی اسامی کادرفنی تیم ملی امید پس لز آن جلسه اعلام خواهد شد. در نهایت تا پایان هفته اسم سرمربی و کادرفنی نهایی و اعلام خواهد شد.

 

منبع فارس
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز