خبرگزاری کار ایران

فدایی: امیدوارم سایپا به لیگ برتر صعود کند / هدف مدیران سایپا بازیکن سازی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۱۱

محمد فدایی، مربی امیدهای سایپا امیدوار است که این باشگاه دوباره به لیگ برتر بازگردد.

به گزارش ایلنا، محمد فدایی، مربی امیدهای سایپا درباره  وضعیت این در در فصل گذشته امیدهای تهران می‌گوید:« طی یک سال فعالیت در باشگاه سایپا به دستاوردهای مطلوبی رسیدیم و بازیکنان با استعداد و آینده داری از تیم امیدها به تیم بزرگسالان رفتند. باشگاه سایپا یک باشگاه باریشه و با سابقه در فوتبال ایران است که به بازیکن سازی اهمیت می‌دهد. امیدوارم بتوانم در راه رسیدن به این اهداف به باشگاه سایپا کمک کنم و در فصل جدید نیز این پورژه مهم  را ادامه بدهیم.»

فدایثی با تمجید از حسینی پور، مدیرعامل باشگاه سایپا گفت:« در مقطعی از فصل ما نتایج مطلوبی نگرفتیم اما هدف مدیرعامل این باشگاه بازیکن سازی و پرورش استعدادها بود و ایشان با وجود نتایجی که رقم خورد از مجموعه حمایت کرد. وجود چنین مدیرانی در فوتبال ایران منشاء خیر است. آقای حسینی پور نگاهی بلند مدت به فوتبال دارند و فلسفه آن‌ها توجه به استعدادهای فوتبال ایران است. امیدوارم اگرهمکاری با باشگاه سایپا ادامه پیدا کرد، برای رسیدن به این اهداف نهایت تلاشم را انجام بدهم تا سایپا روند مطلوب خود را حفظ کند.»

فدایی درباره اینکه تیم بزرگسالان سایپا چه اندازه شانس برای حضور در لیگ برتر دارد، گفت:« قطعا سایپا روزی دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت. با توجه به حضور مدیرانی همچون حسینی پور این اتفاق رخ خواهد داد اما وجه تمایز باشگاه سایپا با دیگر باشگاه‌ها این است که نگاه کوتاه مدت ندارد و برنامه‌های بلند مدت را دنبال می‌کند؛ موضوعی که فعالیت در این رده را برای مربیان رده پایه بسیار لذت بخش می‌کند. امیدوارم سایپا دوباره در لیگ برتر به موفقیت‌های خود ادامه بدهم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز