خبرگزاری کار ایران

هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا

بارسلونا 1-0 اوساسونا: شلیک سه امتیازی آلبا

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۵۱

بارسلونا با گل دقایق پایانی جوردی آلبا موفق به شکست اوساسونا شد تا یک قدم دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک شود.

به گزارش ایلنا، از سری مسابقات هفته سی و سوم لالیگا بارسلونا امشب در ورزشگاه نوکمپ میزبان اوساسونا بود.

در این بازی که اوساسونا یک بازیکن کمتر داشت، بارسلونا در دقایق پایانی توانست مقاومت سخت دروازه حریف را فرو بریزد و نتیجه 1-0 پیروز شود.

این دیدار بیشتر تحت تاثیر درخشش دروازه‌بان‌های هر دو تیم قرار داشت. اخراج دقیقه 26 خورخه هرناندو در دقیقه 26 جریان مسابقه را به نفع تیم میزبان تغییر داد. این مدافع 22 ساله اگرچه پدری را در موقعیت تک به تک متوقف کرد و مانع از گلزنی او شد اما همبازیانش در ادامه مسابقات تحت فشار حملات متعدد بارسلونا قرار گرفتند.

در دقیقه 36 بارسلونا با بدشانسی مواجه شد و گاوی پس از خطای ایبانر نتوانست به بازی ادامه بدهد تا آنسو فاتی به جای او وارد زمین شود. نیمه اول این بازی با توجه به حملات بارسلونا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرناندز درحالیکه سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود شوت سنگین روبرت لواندوفسکی روی پاس  فاتی را دفع کرد و مانع از گلزنی مهاجم حریف شد. او در دقیقه 54 ابتدا ضربه لواندوفسکی و 2 دقیقه بعد از این موقعیت شوت فرنکی دی یونگ را مهار کرد.

5 دقیقه پس از سیو فرناندز روی ضربه فاتی، در دقیقه 66، آندره ترشتگن ضربه پای راست مونوز را دفع کرد و بازیکن اوساسونا را در گلزنی ناکام گذاشت.

بارسلونا دقیقه 79 در شلوغی محوطه جریمه توسط لواندوفسکی به گل رسید اما به دلیل آفساید فران تورس پیش از ارسال به محوطه جریمه، این گل با VAR رد شد.

بالاخره در دقیقه 86 ارسال کوتاه روبرت لواندوفسکی در محوطه جریمه به فرنکی دی یونگ رسید که او در فضای خالی کناری محوطه جوردی آلبا را دید. مدافع پیش تاخته آبی اناری پوشان این پاس را با شوت پای چپ به گل تبدیل کرد تا مقاومت دروازه‌بان اوساسونا پایان یابد.

بارسلونا در نهایت این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت تا 82 امتیازی شود و فاصله با رئال را فعلا به عدد 14 برساند. اوساسونا رده نهمی هم همچنان 44 امتیازی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز