خبرگزاری کار ایران

شاهین بیانی: بازیکنان استقلال هنوز باخت به پرسپولیس در داربی را فراموش نکرده بودند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۷۲

پیشکسوت استقلال به تساوی این تیم مقابل نفت ابادان واکنش نشان داد.

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره تساوی تیم فوتبال اسقلال برابر صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را انجام نداد . در نیمه دوم استقلال گل خورد و نتوانست برنده شود. فکر می‌کنم بازیکنان استقلال هنوز باخت به پرسپولیس در داربی را فراموش نکرده بودند.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال ادامه داد: پرسپولیس هنوز دو بازی دیگر دارد و استقلال هم دو بازی دیگر پیش رو دارد. تا دقیقه ۹۰ هیچ چیز تمام نشده است. بازیکنان به هیچ عنوان نباید امید خود را از دست بدهند.

پیشکسوت استقلال در ادامه به اشتباهات داوری علیه استقلال بیان داشت: این فصل متاسفانه اشتباهات داوری علیه استقلال بود و این تیم بازی‌های زیادی را به خاطر این موضوع از دست داد. به اعتقاد من اگر داوری‌ها بدون اشتباه بود الان استقلال با اختلاف صدرنشین لیگ بود.

بیانی در خصوص رفتار ساپینتو در دیدار روز گذشته گفت: انرژی داشتن کار زمین خوب است ولی گاهی اوقات باعث می‌شود استرس  به تیم منتقل شود. درگیری ساپینتو کنار زمین باعث می‌شود استرس به زمین برود و به بازیکنان ضربه بزند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز