خبرگزاری کار ایران

پژمان نوری : باید کنار هم باشیم و به هدفمان برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۵۲۷

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان به شکست سنگین این تیم در خانه مقابل مس رفسنجان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص شرایط باشگاه پیش از دو هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران گفت : «پس از دیدار برابر سپاهان و نتیجه ی خوبی که در بازی خارج از خانه کسب کردیم ، متاسفانه شکست سنگینی را در خانه متحمل شدیم که قطعاً برای همه ی اعضای تیم و مجموعه ی باشگاه و هوادارانمان شوکه کننده بود ، که باید بابت آن در درجه اول عذرخواهی کنیم و تمام تلاشمان را انجام دهیم که تکرار نشود . باخت همیشه ناراحت کننده است و باخت خانگی برای همه ی ما و هواداران ملوان سخت تر خواهد بود ، اما به هر حال فوتبال است و گاهی چنین اتفاقاتی در آن رخ می دهد . حتماً همه بعد از بازی اصفهان منتظر یک بازی خوب در انزلی بودیم اما گل ثانیه های ابتدایی مسابقه روند بازی را به کلی تغییر داد و متاسفانه این شکست ناراحت کننده رقم خورد .»

مدیرعامل ملوان ادامه داد : « به خوبی می دانیم که هفته ی آینده مجدد بازی بسیار سختی خواهیم داشت و در دو هفته ی پایانی لیگ باید امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر کسب کنیم و بسیار خوشحال تر خواهیم بود که می توانیم این کار را با کمک هوادارانمان انجام دهیم . حضور و حمایت هواداران موهبتی است که در هفته ی پیش رو در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران از آن بهره خواهیم برد و امیدوارم با حمایت همه جانبه شان با پیروزی در مسابقه همین هفته ، بازی آخر را تشریفاتی برگزار کنیم .»

نوری افزود :«همانطور که از ابتدای فصل اعلام کردیم هدف ما در این فصل حفظ ملوان در رقابتهای لیگ برتر است که مطمئن هستم آن را انجام خواهیم داد . تیمهایی که به تازگی به لیگ برتر صعود می کنند همیشه نسبت به سایر تیمها شرایط متفاوتی دارند و با توجه به اختلاف بسیار زیاد بودجه ی اکثر تیمهای لیگ برتری با تیمهایی مانند ملوان ، تیم ما و مازیار زارع تا امروز کار بزرگی را انجام داده که حتماً در پایان فصل نیز سرانجام خوبی را رقم خواهند زد . ما در سالهای اخیر چه در رده ی بزرگسالان و چه در رده های پایه دستاوردهای بسیار خوبی داشتیم و در کنار آن با حضور مهندس پوررشید توانستیم از لحاظ مدیریتی و مالی نظم مناسبی را در باشگاه ایجاد کنیم . کنار هم بودن مجموعه ی باشگاه و هواداران عامل موفقیت ملوان در سالهای اخیر بوده و امسال نیز حفظ تیم در لیگ برتر با شرایط موجود ، ارزشی کمتر از قهرمانی فصل گذشته مان در لیگ آزادگان نخواهد داشت . »

پژمان نوری مدیرعامل ملوان در پایان افزود : « شرایط جدول در پایین جدول بسیار حساس است و این دیدار نیز از هر لحاظ برای ما حکم فینال دارد و همه ی ما ملوانی ها مثل سالهای اخیر باید در کنار هم باشیم تا فصل جاری را با رسیدن به اهدافمان به پایان برسانیم . فوتبال روز خوب و بد بسیار دارد اما چیزی که در حال حاضر برای همه ی ما اهمیت دارد نام ملوان است .»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز