خبرگزاری کار ایران

توصیه امباپه به مدیران پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید با راموس

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۵۸

ستاره خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از مدیران باشگاه خواسته قرارداد یکی از بازیکنانی که به نظر او تأثیر بسزایی در عملکرد تیمش داشته را تمدید کنند.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از این باشگاه خواسته که قرارداد سرخیو راموس را تمدید کنند و به نظر ستاره فرانسوی ، هم‌تیمی اسپانیایی‌اش یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم بوده و در آینده هم می‌تواند به درد تیم بخورد.

راموس که سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به پاریسی‌ها پیوست، تنها تا پایان این فصل امسال با آنها قرارداد دارد زمزمه‌هایی مبنی بر بی‌میلی باشگاه برای تمدید قرارداد او شنیده می‌شود.

با این حال طبق ادعای تلویزیونی چیرینگیتو دخوگونس اسپانیا، راموس برای ماندن در پارک دو پرنس از حمایت برخوردار است. این برنامه همچنین ادعا کرد که قرارداد جدید راموس یک ساله و با کاهش حقوق همراه خواهد بود. چیرینگیتو در ادامه اعلام کرد که راموس بیش از یک سال است که با پاریسی ها برای ماندن در این تیم مذاکره داشته است و  امباپه از راموس حمایت می‌کند چون باور دارد که او یکی از معدود خریدهای تیم بوده که تعهدش را به آن نشان داده است.

طبق ادعای نشریه ناسیونال اسپانیا امباپه ماه می سال گذشته زمانی که حاضر شد قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند از باشگاه خواست که نظر او را درباره خرید و فروش بازیکنان لحاظ کند و اکنون او می‌خواهد از این امتیاز برای نگه داشتن راموس استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز