خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک با روسای هیئت های ورزشی

اوجاقی: با هم افزایی کارهای بزرگی انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۸۱۲

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری پایتخت در نخستین نشست مشترک با روسای هیئت ها ورزشی استان تهران، بر لزوم هم افزایی به منظور دستیابی به اهداف عالی ورزش در دو بخش شهروندی و قهرمانی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور بیش از 20 تن از روسای هیئت های ورزشی و معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، چگونگی برگزاری رویداد بزرگ قهرمان شهر(2) و نحوه تعامل و حضور هیئت ها در این برنامه ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست، معاونین ورزش آقایان و بانوان سازمان ورزش گزارشی کوتاه از روند برگزاری و تعداد تیم ها و ورزشکاران حاضر در رقابت های قهرمان شهر(1) ارائه دادند. بر اساس این گزارش، مسابقات یاد شده از تیرماه تا پایان سال گذشته در دو بخش بانوان و آقایان برگزار و طی آن در هربخش، ورزشکاران محلات تهران در 8 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند.

در ادامه نیز اوجاقی با اشاره به نگاه توسعه ای شهرداری تهران به ورزش همگانی و شهروندی، زیرساخت های موجود و میزان دربرگیری ورزشکاران را از جمله معیارهای رشته های فعال در قهرمان شهر(2) برشمرد که در سال جاری در هر بخش شامل 10 رشته خواهد بود.

این جلسه با اظهارات روسای هیئت ها مبنی بر تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان ورزش در خصوص بستر سازی مناسب برای شناسایی استعداهای ناب ورزشی در دل محلات، لزوم تشکیل کارگروه های تخصصی در هر رشته و نیز ارائه پیشنهاداتی در خصوص افزوده شدن برخی رشته ها در دو بخش بانوان و آقایان ادامه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز