خبرگزاری کار ایران

ناصر الخلیفی: این قهرمانی تمام تلاشی است که در طول 12 سال گذشته به کار گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۵۰

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه ابراز خوشحالی کرد.

پاری سن ژرمن شب گذشته با تساوی برابر استراسبورگ موفق شد جام قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ فرانسه را از آن خود کند.

این یازدهمین قهرمانی این باشگاه پاریسی در رقابت‌های لیگ فرانسه بود و آن‌ها به این ترتیب توانستند رکورددار بیشترین تعداد قهرمانی در این مسابقات شوند و از سن اتین عبور کنند.

ناصر الخلیفی پس از پایان بازی با انتشار بیانیه‌ای از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد. در این بیانیه آمده: «این لحظه‌ای تاریخی برای پاری سن ژرمن است. این یازدهمین قهرمانی در لیگ فرانسه پاداش تمام تلاشی است که در طول 12 سال گذشته به کار گرفته شد. تاریخ‌سازی در لیگ فرانسه و عبور از سن اتین واقعا باعث افتخار است.

من دوست دارم از تمامی مدیران، بازیکنان، اعضای کادر فنی و هوادارانی نام ببرم که از قهرمانی اول در سال 1986 به این باشگاه کمک کرده‎‌اند. این رکورد واقعا به آن‌ها هم تعلق دارد. همچنین دوست دارم از کسانی که در طول این فصل به کسب یازدهمین قهرمانی کمک کردند تشکر کنم، تمامی بازیکنان، اعضای کادر فنی و کارمندان باشگاه که به سختی تلاش کردند تا به این افتخار دست پیدا کنیم.

رسیدن به این افتخار دشوار بود اما ما به آن رسیدیم. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا شنبه هفته آینده در دیدار برابر کلرمون این قهرمانی را در ورزشگاه پارک دو پرنس جشن بگیریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز