خبرگزاری کار ایران

نوروزی با رئیس پزشکی شورای المپیک آسیا دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۵۷

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان کنفرانس مبارزه با دوپینگ آسیا و اقیانوسیه با رئیس پزشکی شورای المپیک آسیا دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، هجدهمین کنفرانس مبارزه با دوپینگ بین دولت‌های آسیا و اقیانوسیه در کلمبو پایتخت سریلانکا در حال برگزاری است و غلامرضا نوروزی؛ دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) و فرزاد شارکی؛ قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند.

نمایندگان ایران در حاشیه این رویداد با banka؛ ریس سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و nigli؛ دبیرکل وادا دیدار کردند و دکتر نوروزی از این مسئولان ارشد وادا جهت حضور در ایران، دعوت به عمل آورد.

دیدار با رییس پزشکی شورای المپیک آسیا

علاوه بر این نوروزی و شارکی با سلطان قحطان؛ رییس پزشکی شورای المپیک آسیا دیدار کردند و به منظور پوشش پزشکی رویدادهای آسیایی هماهنگی به عمل آمد و در عین حال از وی جهت حضور در ایران دعوت شد.

همکاری دو جانبه با نادوهای عراق و عربستان در دستورکار

همچنین در با مسئولان ارشد نادوهای عراق و عربستان دیدار به عمل آمد و قرار و وعده بر همکاری دو جانبه شد.

دکتر نوروزی در هجدهمین کنفرانس مبارزه با دوپینگ آسیا و اقیانوسیه چه گفت؟

در هجدهمین کنفرانس مبارزه با دوپینگ بین دولت‌های آسیا و اقیانوسیه از سوی غلامرضا نوروزی؛ دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، گزارش کار و اقدامات ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران، ارائه شد. دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) همچنین ضمن ارائه گزارش فعالیت‌ها، دستاوردها، اولویت‌ها، استراتژی‌ها و چالش‌های موجود در حوزه دوپینگ در ایران به مشکلات ناشی از تحریم‌ها که بعضا به ارسال ارز به آزمایشگاه مربوط می‌شود، اشاره کرد.

اولویت‌های وادا در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

در این کنفرانس، اولویت‌های استراتژیک وادا در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و نیز گزارشی از پیشرفت مبارزه با دوپینگ دولت‌های آسیا و اقیانوسیه ارائه شد. همچنین روند انتخابات عضو آسیایی هیات مدیره وادا بررسی و گزارش کمیته مالی منطقه آسیا، ‌مطرح شد. علاوه بر این  چارچوب‌های برقراری ارتباط دولت‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه از جمله مهم‌ترین مواردی است که در ادامه این رویداد مورد برررسی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز