خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: گل‌محمدی می‌تواند سال‌ها در پرسپولیس بماند و جام بیاورد/ نباید حریفانی مثل افغانستان را دست کم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۱۰

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس و تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا  در خصوص وضعیت پرسپولیس در فصلی که گذشت اظهار داشت: این تیم عملکرد قابل قبولی در طول فصل گذشته داشت و با قهرمانی در هر دو جام کیفیت بالای خودش را نشان داد. او می‌تواند سال‌های زیادی سرمربی پرسپولیس باشد و افتخارات زیادی کسب کند ولی خب باید خودش این موضوع را بخواهد و نمی‌شود کسی را به زور در تیم نگه داشت.

وی افزود: ثبات در پرسپولیس در سال‌های اخیر عامل اصلی موفقیت این تیم بوده است و اگر حالا هم در مدیریت و کادرفنی و جمع بازیکنان کلیدی ثبات داشته باشیم و شاهد جابجایی نباشیم این موفقیت‌ها می‌تواند در سال‌های بعد هم ادامه داشته باشد. موضوع مهم این است که تیم باید از بلاتکلیفی خارج شود و کادرفنی کارش را شروع کند و مشغول مذاکره با بازیکنان برای فصل بعد باشند. ظاهراً آقای درویش قول داده گل محمدی بماند و اگر صحبتی شده و قول و قراری گذاشته شده خوب است و باعث می‌شود زمان بیشتر از این از دست نرود.

ابراهیمی همچنین در خصوص بازیکنان خارجی پرسپولیس، گفت: ماندن و رفتن شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا در فصل آینده بستگی به تصمیم کادرفنی دارد چرا که خط زدن آنان از ترکیب در حیطه وظایف سرمربی است. برای جذب مهاجمان خارجی باید کادر فنی تصمیم بگیرد و بازیکنان مد نظر خود را برای ترکیب تیم خود جذب کند. هنوز مشخص نیست که پرسپولیس برای فصل آینده چه نفراتی را جذب خواهد کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه به شرایط استقلال نیز اشاره کرد و دلیل ناکامی این تیم را عدم ثبات مدیریتی دانست و خاطر نشان کرد: استقلال در گذشته با فرهاد مجیدی و با بهره‌گیری از عامل اتحاد، قهرمان شد. حواشی پیرامونی از جمله حذف از آسیا، تغییرات مدیریتی و رفتار عجیب سرمربی این تیم باعث شد استقلال از کورس قهرمانی جا بماند و در جام حذفی نیز مغلوب پرسپولیس شد. هرچقدر مورایس سرمربی سپاهان در این فصل ثابت کرد که شخصیت آرام دارد، برخلاف او ساپینتو بسیار هیجان زده رفتار کرد. برای موفقیت استقلال باید مشکلات هرچه زودتر در داخل برطرف شود تا استقلال به عنوان مدعی جدی قهرمانی شناخته شود.

ابراهیمی در مورد وضعیت تیم ملی و بازی مقابل افغانستان هم توضیح داد: این دیدار به نظرم یک بازی تمرینی بود تا بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شوند اما نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. ملی‌پوشان باید با شدت و قدرت بیشتری مقابل همه حریفان بازی کنند. تیم‌هایی مثل افغانستان و بنگلادش تیم‌هایی هستند که 11 نفره دفاع می‌کنند. ما هم مقابل بنگلادش یکبار گرفتار شدیم. این تیم‌ها فقط دفاع می‌کنند و چشم به معدود ضد حملات خود دارند. در همین مسابقه هم دیدیم که افغانستان می‌توانست یکی دو گل دیگر هم روی ضد حملات به ما بزند. 

وی افزود: گلی که در این بازی هم خوردیم برایم عجیب بود چرا که به وضوح در جای‌گیری‌ها روی این گل شاهد اشتباه بودیم. فوتبالیست‌های ما باید بدانند که حریفان هم فوتبالیست هستند گاهی می‌توانند شوت‌ها و ضربات خوبی به توپ بزنند اما ما نباید حریفان را دست کم بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز