خبرگزاری کار ایران

مقانلو: ‏‬اگر بگویند برو مشکلی با رفتن ندارم و می روم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۸۵

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان با بیان اینکه شوک پیش از حضور در مسابقات جهانی آرامش تیم را از بین بُرد، گفت: اگر بگویند برو هیچ مشکلی ندارم چراکه شرایط و تفاوت تیم با زمانی که مسئولیت هدایتش را قبول کردم، کاملاً مشخص است.

به گزارش ایلنا، بیژن مقانلو در گفت و گویی در خصوص عملکرد تیم مردان تکواندو ایران در مسابقات جهانی باکو و گرندپری رُم، اظهار داشت: ابتدا باید به تمامی بازیکنانم خسته نباشید بگویم. بعد از مسابقات گرنداسلم چین و یک هفته پیش از اعزام به جهانی، اتفاقی رخ داد که تیم را با شوک مواجه کرد و حتی نمی‌دانستیم به مسابقات جهانی می‌رویم یا نه! متأسفانه آرامش و تمرکز تیم ما از بین رفت و هرچه تلاش کردیم، نمی‌شد این مساله را از ذهن بچه‌ها بیرون کنیم، چراکه تمامی آنها تست دوپینگ داده بودند.

وی افزود: تمرکز نداشتیم و در ثانیه‌های پایانی چند بازی را از دست دادیم. همین نفراتی که ما را شکست دادند، همگی به فینال اوزان خود رسیدند. بعد از جهانی مقداری آرامش به تیم برگشت و مبارزات و نتایج ما در گرندپری ایتالیا خیلی بهتر شد و حتی می‌توانستیم ۲ طلا بگیریم. همیشه گفتم اگر در محیط اردو آرامش داشته باشیم، همه چیز به دست می‌آوریم. تیم ایران روی ریل خوبی قرار گرفته بود اما شوک دوپینگ، واقعاً تأثیر بدی روی تیم گذاشت.

مقانلو در پاسخ به این سوال که چه توضیحی برای حضور در جلسه کمیته فنی دارد؟ گفت: همین صحبت‌هایی که با شما انجام دادم را در کمیته فنی هم بازگو می‌کنم. اکنون همه تست‌ها منفی شده و حتی آن دو نفری هم که مثبت بودند نیز، منفی اعلام شد. در حالی که ماده‌ای اعلام شده و آنها محروم شدند، اگر چند مرتبه استفاده شود، حداقل ۶ ماه در بدن می‌ماند. پس این یعنی آنها یک مرتبه و آن‌هم ناخواسته وارد بدن شده که هنوز هم نمی‌دانیم چگونه انجام شده است.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، بیان کرد: به تیم خیلی امیدوار بودم اما اتفاقات، کار را خراب کرد. البته هنوز چیزی تمام نشده و چند تورنمنت و بازی‌های آسیایی را داریم و ۳۰۰ امتیاز رنکینگ باقی مانده است.

وی در خصوص اینکه با حضور مربی جدید در کادر فنی موافق است، گفت: بحث مربی جدید و تقویت نیست. ما فقط آرامش می‌خواهیم. اگر در کمیته فنی بگویند برو هم هیچ مشکلی ندارم. وظیفه‌ای داشتم که آن را انجام دادم. باید ببینیم در گذشته چه جایی بودیم و اکنون چه شرایطی داریم. در این یکسال چند بازیکن جوان را وارد تیم کردیم که وارد رنکینگ شده‌اند؟ باید نگاهمان به آینده باشد.

مقانلو ادامه داد: حتی برای مسابقات قاره‌ای نیز، تکواندوکارانی که بین پنج نفر اول رنکینگ نبوده و یا از گرنداسلم به المپیک نرسیدند، شرکت خواهند کرد و آنجا هم کار برای کسب سهمیه سخت است چراکه همه بازیکنان، پخته هستند. تیم جوانی داریم که نیاز به میادین متعدد بین‌المللی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز