خبرگزاری کار ایران

در پی برگزاری رالی بزرگ خانوادگی در تهران؛

اوجاقی: هدف ما ایجاد نشاط و همدلی بین اقشار مختلف مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۱۱۷

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری رالی خانوادگی را در راستای اهداف عالی ورزش شهروندی برشمرد و گفت: هدف ما ایجاد نشاط، همدلی و سرزندگی بین اقشار مختلف مردم است.

به گزارش ایلنا، رالی بزرگ خانوادگی امروز؛ ۲۶ خرداد ماه جاری با حضور صدها خانواده تهرانی از بوستان ولایت تهران آغاز و در ۲ مسیر مختلف ادامه یافت و در نهایت در شرق تهران، به باغ پرندگان و در غرب تهران به دریاچه خلیج فارس ختم شد.

در این رویداد بزرگ تفریحی ورزشی که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران و تحت جشنواره آرمان به انجام رسید، بیش از ۲ هزار خانواده تهرانی ثبت نام کرده بودند.

اوجاقی حضور پرشور و گسترده خانواده های تهرانی را گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف سازمان متبوع خود برشمرد و افزود: ما در ورزش شهروندی، در پی حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و نیز ایجاد نشاط عمومی هستیم و برگزاری این برنامه و نظایر آن، در همین راستا انجام می پذیرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مسابقات قهرمان شهر، تأکید کرد: این مسابقات نیز برای ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی برنامه ریزی شده و اقشار مختلف مردم را در برمی گیرد و اگر چه رسالت ذاتی شهرداری قهرمان پروری نیست اما فرصتی برای تمام مردم ایجاد می کند تا خود را در بوته آزمایش قرار دهند و استعدادهای ناب ورزشی از دل محلات شناسایی و به جامعه قهرمانی معرفی شوند.

گفتنی است رالی بزرگ خانوادگی پایتخت در دو بخش "نقشه خوانی" و "خوب رانی" برنامه ریزی و به انجام رسید.

همچنین برای آمادگی بیشتر شرکت کنندگان، کلاس های نقشه خوانی رالی نیز روز  22 خرداد ماه به میزبانی منطقه 4 شهرداری تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز