خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ در اندیشه جذب مدافع منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۲۹۸

مدافع انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی در رادار باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال بایرن مونیخ که فصل اخیر در خط دفاع ضعف‌های فاحشی داشت و ضربه بدی هم از این بابت خورد، برای برطرف کردن ضعف خود در این پست به دنبال جذب مدافعی جدید است که طبق گزارش‌های منتشرشده به نظر می‌رسد مدافع انگلیسی منچسترسیتی در صدر لیست بایرنی‌ها برای تقویت خط دفاعی‌شان است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «ESPN»؛ بایرن مونیخ در حال مذاکره با کایل واکر است، این در حالی است که مدیران منچسترسیتی آماده جدا کردن مسیرشان از این مدافع انگلیسی در این تابستان هستند. طبق این گزارش؛ این مدافع 33 ساله پس از ناامید شدن از دریافت پیشنهاد از من‌سیتی برای تمدید قراردادش، آماده است تا به بوندس‌لیگا برود تا دوران حرفه‌ای خود را همچنان در سطح بالا ادامه دهد.

واکر که از قرارداد فعلی‌اش با منچسترسیتی تنها یکسال دیگر باقی مانده، از سال 2017 در عضویت این باشگاه است و به این تیم برای کسب 14 قهرمانی مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

واکر فصل اخیر در 39 بازی برای من‌سیتی به میدان رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز