خبرگزاری کار ایران

ادعای اکیپ؛

ستاره سابق رئال در یکقدمی خداحافظی عجیب

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۵۷

ادن هازارد، مهاجم بلژیکی پس از جدایی از رئال مادرید در ابتدای ماه جاری در حال ارزیابی سه گزینه مختلف برای آینده است.

به گزارش ایلنا، دوران حضور ادن هازارد در رئال مادرید در 3 ژوئن به پایان رسید. پس از 4 فصل حضور در تیم و مصدومیت‌های متوالی، بازیکنی که قرار بود در سانتیاگو برنابئو ستاره شود فراتر از جای ممکن سقوط کرد. حالا پس از جدایی از رئال مادرید و به عنوان بازیکن آزاد، او چند گزینه را ارزیابی می کند.

لیگ حرفه‌ای آمریکا یکی از آن‌هاست، تیم‌های آمریکایی می‌توانند به او پیشنهاد دهند که دورتر از کانون توجه باشد و آخرین سال های زندگی خود را در لیگی کم فشار زندگی کند.  یکی دیگر از گزینه‌هایی که روی میز ادن وجود دارد، خداحافظی است.

در سن 30 سالگی، با نگاهی به سابقه مصدومیت او و پس از چند فصل با کم تحرکی زیاد، کنار گذاشتن فوتبال گزینه غیرمنطقی نخواهد بود.

 آخرین سفر هازارد به سرزمین مادری او مرتبط است. نشریه اکیپ با مطرح کردن این دو گزینه، امکان بازگشت احتمالی به لیگ بلژیک را هم مطرح می‌کند.

آروی‌دی مولن‌بیک به تازگی به لیگ دسته اول فوتبال بلژیک بازگشته و برادر او یعنی کیلیان هازارد در آن باشگاه بازی می‌کند. آخرین حضور در سرزمین مادری او ممکن است یک گزینه جدی باشد. با این حال، زندگی خانوادگی ادن در مادرید بحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد. مهاجم بلژیکی بیش از یک بار گفته  که در پایتخت اسپانیا با 5 فرزندش چقدر راحت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز