خبرگزاری کار ایران

هازارد: فقط می‌خواهم با خانواده‌ام وقت بگذارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۸۱۵

بازیکن سابق رئال مادرید درباره آینده‌اش و همچنین دوران ناامیدکننده در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از دیلی میرر، ادن هازارد در مراسم ویژه‌ای که اتحادیه فوتبال بلژیک برایش ترتیب داد شرکت کرد. هواداران در ورزشگاه کینگ بودوئن در بروکسل باعث شدند که او احساس کند در خانه خودش است. در ادامه این بازیکن در گفتگو با تلویزیون محلی درباره فصول اخیر و آینده‌اش صحبت کرد.

هازارد پس از سوت پایان بازی به RTBF گفت: هواداران امروز بسیار خوشحالم کردند. این ثابت می‌کند که کارهای خوبی را انجام دادم و فقط حیف که سه امتیاز از دست رفت. تماشای مسابقات چیزی نیست که دوست داشته باشم. وقتی بازیکن هستید همیشه می‌خواهید به تیم کمک کنید و ناامیدکننده است که فرصت بازی به شما نرسد.

آینده هازارد

سپس از این بازیکن بلژیکی در مورد آینده‌اش سوال شد که گفت: راستش هنوز نمی‌دانم. بعد از این سه سال سخت، فقط می‌خواهم با خانواده‌ام وقت بگذارم و مثل بقیه به تعطیلات بروم. درست است که در چند روز گذشته، چیزهای زیادی در مورد خودم خوانده‌ام و چیزهای بیهوده زیادی بودند، ولی قصد ندارم تغییری در رفتارم بدهم. می‌دانم که پاسخ‌هایی که انتظارش را دارید به شما نمی‌دهم اما صادقانه بگویم که هنوز می‌توانم فوتبالیست حرفه‌ای باشم، بدنم می‌ تواند آن را تحمل کند. من دو - سه سال است که استراحت کرده‌ام، هنوز انرژی دارم.

ترک رئال مادرید

رئال مادرید اخیرا جدایی هازارد را به صورت رسمی اعلام کرد. به این ترتیب هازارد از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ آزاد می‌شود. ادن هازارد به مدت چهار فصل در رئال حضور داشته که در آن هشت جام قهرمانی کسب کرده است: یک لیگ قهرمانان اروپا، یک جام جهانی باشگاه‌ها، یک سوپرجام اروپا، دو قهرمانی لالیگا، یک کوپا دل‌ری و دو سوپرکاپ اسپانیا.

هازارد اعتراف کرد که دوران خوبی را در باشگاه لالیگایی سپری نکرده است. او سال ۲۰۱۹ پس از جدایی کریستیانو رونالدو وارد رئال مادرید شد و اکنون، یک فصل پیش از پایان قراردادش سانتیاگو برنابئو را ترک می‌کند. هازارد درباره این شرایط عنوان کرد هیچ چیز برایش خوب پیش نرفت اما هنوز فوتبال در رگ و خونش جریان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز