خبرگزاری کار ایران

وراتی جدیدترین هدف عربستانی ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۷۹

مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، جدیدترین بازیکنی است که لیگ عربستان قصد دارد برای جذبش اقدام کند.

به گزارش ایلنا، فوتبال عربستان تمام تلاشش را به کار گرفته تا با جذب ستاره‌های مطرح فوتبال اروپا بتواند سطح کیفی لیگش را بالا ببرد.

آنها پیش از این بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و انگولو کانته را به خدمت گرفته‌اند و مذاکرات برای جذب چهره‌های نام آشنایی چون کالیدو کولیبالی، حکیم زیاش و چند بازیکن دیگر ادامه دارد.

حالا اسپورت ایتالیا خبر داده که وزارت ورزش عربستان پیشنهادی رسمی را برای انتقال مارکو وراتی از پاری سن ژرمن به لیگ این کشور ارائه کرده است.

گفته می‌شود که چند باشگاه عربستانی علاقه زیادی به جذب این بازیکن ایتالیایی دارند اما الهلال که در جذب لیونل مسی شکست بزرگی خورد گزینه اصلی برای به خدمت گرفتن او است.

این هافبک 30 ساله در ماه دسامبر سال گذشته میلادی قرارداد جدیدی را با باشگاه پاری سن ژرمن به امضا رساند که تا سال 2026 است اما هنوز جواب منفی به این پیشنهاد نداده و انتظار می‌رود که پس از پایان اردوی تیم ملی ایتالیا جواب نهایی را اعلام کند.

شرایط آشفته باشگاه پاری سن ژرمن، جدایی قریب الوقوع کریستوف گالتیه، پاسخ منفی مسی به پیشنهاد تمدید قرارداد و احتمال ترک این تیم توسط نیمار و کیلیان امباپه باعث شده که او تردید بسیاری درباره ادامه حضورش در این باشگاه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز