خبرگزاری کار ایران

دشان: شکست در فینال جام جهانی را هنوز فراموش نکرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۹۵

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که VAR در بازی امشب مقابل یونان به شدت کم کار بود.

تیم ملی فرانسه روند خوب خود در دور گروهی انتخابی جام ملت های اروپا را ادامه داده و موفق شد چهارمین برد متوالی خود را مقابل یونان کسب کند.

شاگردان دیدیه دشان دوشنبه شب با تک گل کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی یونان را شکست داده و با 12 امتیاز از 4 بازی مقتدرانه در صدر جدول گروه دوم قرار گرفتند. صحبت های سرمربی آبی‌ها در پایان دیدار را بخوانید:

یک گل کافی نیست اما راضی‌ام

می توانستیم با زدن یک گل دیگر حاشیه امن مناسبی برای خود ایجاد کنیم. یک گل هیچ وقت کافی نیست چون هیچکس نمی داند که قرار است تا پایان چه اتفاقی در بازی رخ دهد. با این وجود از عملکرد شاگردانم کاملا راضی هستم.

حمایت بی نظیر هواداران

هواداران تیم ملی فرانسه با حضور پرشور خود در ورزشگاه عشق و علاقه خود را ثابت کردند. آن‌ها همواره پشت تیم‌شان هستند و امروز بازهم این را نشان دادند.

تصمیمات بحث برانگیز متئو لاهوز و عدم بازبینی در VAR

تصور می کنم چون آخرین قضاوت آقای لاهوز بود، VAR نمی خواست تصمیمات او را زیر سوال ببرد!

حسرت بزرگی که فراموش نشده است

مهمترین لحظه ای که می توانم از این فصل به یاد بیاورم فینال جام جهانی است که ما فقط یک قدم با قهرمانی در آن فاصله داشتیم. این لحظه را هنوز نتوانسته ام فراموش کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز