خبرگزاری کار ایران

پیوس: کار پرسپولیس فصل بعد به مراتب سخت تر است/ در خط حمله باید دو بازیکن جدید جذب شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۱۲

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در فصل پیش رو صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس فصل گذشته را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند و کسب سه گانه می‌تواند نشان‌گر عملکرد فوق‌العاده سرخپوشان در فصلی که گذشت باشد. این نتایج بدون شک در کنار خوشایند بودن این هشدار را هم می‌دهد که انتظارها از تیم برای فصل جدید بیشتر از  قبل شده است و این موضوع می‌طلبد که مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و همه عوامل دست به دست هم دهند تا فصل جدید را بهتر از فصل گذشته بسازند و از همین الان باید گفت کار پرسپولیس در فصل آینده به مراتب سخت‌تر است.

او در خصوص ماندن یا جدایی یحیی گل محمدی نیز گفت: یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و با تیم نتایج خوبی گرفته و آشنایی کامل با جو و فضای پرسپولیس دارد. آمار یحیی هم نشان دهنده کیفیت کاری اوست و خود یحیی هم یک پرسپولیسی متعصب است و مطمئن هستم فصل آینده هم او را روی نیمکت پرسپولیس خواهیم دید.

وی در ادامه گفت: برای موفقیت باشگاه در فصل بعد چند مرحله باید طی شود. مرحله اول رسیدگی به مسائل مالی باشگاه است و باید به فکر تامین منابع لازم در طول یک فصل باشند تا هم برای پیش فصل و قرارادها و تمدیدها دستشان باز باشد و هم در طول فصل به مشکلات پرداخت و مسائل این چنینی برخورد نکنیم. پس قدم اول در بستن تیم فصل آینده  فراهم کردن منابع مالی لازم است و مدیریت باشگاه باید عزم جدی برای این کار داشته باشد. اگر این مورد حل شود نصف راه را رفته‌ایم.

پیوس ضمن اشاره به تغییرات هیئت مدیره باشگاه خاطر نشان کرد: به تازگی هم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کرده و امیدوارم دوستان جدید توانایی اقتصادی داشته باشند. عضویت خالی در هیئت مدیره و برگزاری جلسات مختلف بدون خروجی یا درآمدزایی دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند. باز تکرار می‌کنم که شنیدم رضا درویش برای تسویه مطالبات فصل گذشته با مشکلاتی مواجه شده و این موضوع کار را برای تمدید قرارداد مهره‌های اصلی سخت می‌کند چه رسد به خریدهای جدید! در این میان باید هیئت مدیره باشگاه وسط بیاید و خیلی شفاف به مردم گزارش دهد که چه تلاشی کرده و چه نقشی داشته است؟

پیشکسوت پرسپولیس افزود: مرحله بعدی نقل و انتقالات است. باید در قدم اول اقدام به حفظ ستاره‌های کلیدی تیم کرد. بیرانوند که مهره کلیدی و بدون جانشین تیم است و متاسفانه شنیدم با باشگاه به مشکل خورده است و باید هرچه سریعتر مساله‌اش برطرف شود. گولسیانی که ظاهراً بابت مطالباتش و همچنین قوانین جدید نقل و انتقالات ناراحت است مشکلش برطرف شود و نفراتی مثل سعید صادقی و عیسی آل کثیر و میلاد سرلک هم که قراردادشان تمام شده باید تمدید شوند. بعد از این مرحله باید به فکر تقویت تیم بود و در برخی نقاط نیاز به جذب بازیکن وجود دارد. در خط حمله فکر می‌کنم با جدایی دیاباته و پریرا نیاز به جذب بازیکن داریم و در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی هم به همین شکل است.

پیوس در پایان گفت: با یک برنامه ریزی مدون برای  فصل بعد می‌شود هم از عنوان قهرمانی دفاع کرد و هم در آسیا نتایج خوبی کسب کرد و حتی به قهرمانی در این تورنمنت فکر کرد. هیچ چیزی دور از دسترس نیست و من این پتانسیل را در پرسپولیسِ کنونی می‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز