خبرگزاری کار ایران

وکیلی: دفاع دلیل اصلی پیروزی‌ ایران بود/ نپالی‌ها انتحاری بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۵۷۰

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران پس از پیروزی مقابل نپال، گفت: اوج کارمان در بازی امروز در دفاع روی تور بود که مقابل ۶ دفاع روی تور تیم نپال، آمار ۱۳ دفاع و ۴۴ درصد موفقیت در این فاکتور را ثبت کردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از ۲۸ خرداد تا چهارم تیرماه در قرقیزستان برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان که به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده، پس از استراحت در روز نخست و برتری روز گذشته مقابل ازبکستان، امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) و در دومین بازی خود موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم ملی بزرگسالان نپال را از پیش رو بردارد‌.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از کسب دومین پیروزی در مسابقات کاوا، اظهار کرد: در ست اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و توانستیم با اختلاف ۹ امتیازی به برتری برسیم. نپالی‌ها سعی داشتند در فاز حمله از نقاط کور دفاع روی تور ایران استفاده کنند، اما با آنالیز دقیقی که از بازی‌های قبلی این تیم داشتیم، می‌دانستیم تیم‌ نپال با عجله بازی می‌کند. در دو ست بعدی نپالی‌ها رفته رفته بهتر شدند، اما با حفظ خونسردی و انتقال آرامش به بازیکنان نوجوان تیم‌مان شرایط را دوباره تحت کنترل گرفتیم و در دو ست دوم و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدیم.

محمد وکیلی با اشاره به عملکرد درخشان در دفاع روی تور، خاطرنشان کرد: در حمله ۵۴ درصد موفقیت داشتیم، اما اوج کارمان در بازی امروز در دفاع روی تور بود که مقابل ۶ دفاع روی تور تیم نپال، آمار ۱۳ دفاع و ۴۴ درصد موفقیت در این فاکتور را ثبت کردیم که به نظرم دلیل اصلی پیروزی در این بازی بود.

وی افزود: با اینکه ۳ بر صفر به برتری رسیدیم، اما بازی سختی بود و به راحتی به پیروزی نرسیدیم. رالی‌های طولانی را در بازی شاهد بودیم، چرا که تیم نپال به خاطر باخت‌های قبلی، چیزی برای از دست دادن نداشت و بازیکنانش انتحاری بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در مورد برنامه ملی‌پوشان نوجوان در ادامه این مسابقات، گفت: فردا تمام تیم‌ها استراحت خواهند کرد و به همین خاطر صبح فردا بازیکنان کشورمان وزنه خواهند زد تا آماده بازی با مغولستان در روز پنجشنبه شویم. مغولستان در حال حاضر با ۳ پیروزی و یک بازی بیشتر از ما در صدر جدول قرار دارد، اما فارغ از نتایج هدف تیم نوجوانان ارائه عملکرد خوب و رسیدن به اوج هماهنگی برای حضوری شایسته در مسابقات نوجوانان جهان در آرژانتین است.

برنامه مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی امروز به درخواست تیم‌های شرکت کننده تغییر کرد و فردا تیم‌ها استراحت خواهند کرد. بدین ترتیب تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در این مسابقات از ساعت ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه یکم تیر به مصاف مغولستان خواهد رفت. حذف دیدار رده‌بندی و نهایی از دیگر تغییرات این برنامه‌ها است و رتبه‌بندی تیم‌ها در جدول مرحله گروهی، مبنای مقام آن‌ها پس از پایان مسابقات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز