خبرگزاری کار ایران

حسینی: با ساید‌اوت‌ها نپال را تحت فشار قرار دادیم/ کادرفنی آنالیز خوبی از حریف داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۵۸۴

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران پس از پیروزی مقابل نپال گفت: در بازی امروز عملکرد خیلی خوبی در ساید‌اوت‌ها داشتیم و نپالی‌ها را تحت فشار قرار دادیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در سومین روز از مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) که از ۲۸ خرداد به میزبانی قرقیزستان آغاز شده است، شاگردان محمد وکیلی موفق به شکست سه بر صفر نپال شدند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از کسب این پیروزی اظهار داشت: با تلاش همه بازیکنان و آنالیز خوب کادرفنی موفق شدیم همانند بازی اول مقابل ازبکستان، تیم ملی نپال را هم شکست دهیم. در بازی امروز عملکرد خیلی خوبی در ساید‌اوت‌ها داشتیم و نپالی‌ها را تحت فشار قرار دادیم.

متین حسینی با اشاره به بازی باکیفیت تیم نپال گفت: نپالی‌ها به خاطر باخت‌های قبلی‌شان امروز خیلی خوب بازی کردند و تیم قابل احترامی است، اما تلاش‌مان را می‌کنیم که در هر بازی از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم.

برنامه مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی امروز به درخواست تیم‌های شرکت کننده تغییر کرد و فردا تیم‌ها استراحت خواهند کرد. بدین ترتیب تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در این مسابقات از ساعت ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه یکم تیر به مصاف مغولستان خواهد رفت. حذف دیدار رده‌بندی و نهایی از دیگر تغییرات این برنامه‌ها است و رتبه‌بندی تیم‌ها در جدول مرحله گروهی، مبنای مقام آن‌ها پس از پایان مسابقات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز