خبرگزاری کار ایران

وکیلی: مسابقه با قرقیزستان حکم فینال داشت/ بازیکنانم در ست اول تحت تاثیر جو سالن بودند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۵۰۵

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران پس از پیروزی مقابل قرقیزستان گفت: با توجه به شرایط جدول و برنامه دیدارهای بعدی، این مسابقه حکم فینال مسابقات را داشت که خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پایان روز ششم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) که از ۲۸ خرداد ماه به میزبانی شهر چولپان قرقیزستان آغاز شده، تیم ملی نوجوانان پسر ایران در چهارمین دیدار خود موفق شد امروز(جمعه ۲ تیر) در ادامه روند پیروزی‌های خود ۳ بر یک میزبان مسابقات را شکست دهد و با چهار برد مقتدرانه در صدر جدول بایستد.

محمد وکیلی؛ سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از کسب چهارمین پیروزی متوالی در مسابقات کاوا، اظهار کرد: تیم قرقیزستان همانند ایران سه پیروزی در بازی‌های قبلی خود کسب کرده بود. با توجه به این که مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و همچنین شرایط جدول و برنامه دیدارهای بعدی، این مسابقه حکم فینال مسابقات را داشت. یکی از ویژگی‌های این دیدار که آن را با مسابقات قبلی در این تورنمنت متمایز می‌کرد، حضور پرشور تماشاگران میزبان در سالن بود که در ست اول جدا از عملکرد فنی خوب تیم حریف، بازیکنان نوجوان ما را تحت تاثیر قرار داده بود. پس از افزایش فاصله امتیازی در ست اول، بازیکنان اصلی را کم کم‌ تعویض کردیم تا ضمن تزریق آرامش بتوانند خودشان را با جو سالن وفق دهند.

وکیلی با اشاره به عملکرد خوب تیم قرقیزستان در دفاع روی تور، افزود: پس از ست اول به بازیکنان گوشزد کردیم که باتوجه به دریافت اول خوب تیم‌ قرقیزستان اگر سرویس‌های ساده و کم قدرت بزنیم، آن‌ها در حمله موفق خواهند بود و به همین دلیل از شروع ست دوم سرویس‌های ریسکی و پرقدرت را در دستور کار قرار دادیم. در ست دوم آرایش تیمی‌مان را هم با تعویض چند بازیکن تغییر دادیم و با کنترل جریان بازی توانستیم برنده این دیدار سخت شویم. هرچند تیم قرقیزستان در دفاع روی تور و دریافت اول آمار بهتری از ما داشت، اما با عملکرد خوب در سرویس و حمله، شرایط را به سود خودمان تغییر دادیم.

وی با تاکید بر پیش رو بودن مسابقات نوجوانان جهان، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مسابقات نوجوانان جهان را پیش رو داریم، خیلی خوب بود که بازیکنان ایران بازی در چنین جو سنگین و پرهیجانی را تجربه کردند و هر مسابقه برای‌مان یک دیدار تدارکاتی به حساب می‌آید و باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم.

وکیلی در پایان گفت: هرچند در صدر جدول هستیم، اما هنوز مسابقات ادامه دارد و دو بازی دیگر مقابل تیم قرقیزستان ب و ترکمنستان داریم. باید خوشحالی بعد از این پیروزی را فراموش کنیم و آماده دو دیدار بعدی باشیم.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در این مسابقات از ساعت ۱۳:۳۰ فردا (شنبه سوم تیر) به مصاف قرقیزستان ب می‌رود و در آخرین بازی خود در روز یکشنبه با ترکمنستان بازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز