خبرگزاری کار ایران

مسی هدیه الخلیفی را به حراج گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۰۵

ستاره آرژانتینی سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن هدیه‌ای که به‌عنوان یادبود از رئیس این باشگاه دریافت کرده بود را به دوست برزیلی‌اش بخشید تا آن را بفروشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسپورت، با پایان فصل 23-2022 لوشامپیونه، دوران حضور لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن هم به پایان رسید. قرارداد دو ساله ستاره آرژانتینی تمام شد و او ترجیح داد به کم‌فروغ‌ترین سال‌های دوران بازیگری‌اش که با بی‌مهری‌هایی از جانب هواداران پاریسی همراه بود، خاتمه دهد.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تلاش کرد که حداقل خداحافظی مسی را برای او به یادماندنی کند و به همین دلیل در آخرین بازی کاپیتان آلبی‌سلسته برای PSG، یک جام طلایی با طرح شماره 30، شماره پیراهن مسی در پاری‌سن‌ژرمن، هدیه کرد (او مشابه چنین هدیه‌ای را هم به سرخیو راموس که او نیز آخرین بازی‌اش را انجام داد، تقدیم کرد).

این هدیه اما ظاهراً برای مسی آنقدرها هم جذابیت نداشته، چرا که آن را به دوست و هم‌تیمی خود نیمار بخشیده است. طبق گزارش نشریه پاریزین، مسی یادبودی که از الخلیفی دریافت کرده را به نیمار داده است تا آن را در یک حراجی بفروشد و قرار است که عواید حاصل از آن به‌صورت کامل به پروژه خیریه بازیکن برزیل تعلق بگیرد. بنیاد خیریه نیمار در برزیل، فعالیت‌هایی در زمینه کمک آموزش و ارتقای سطح فرهنگ، بهداشت و رفاه و ورزش کودکان خانواده‌های کم‌بضاعت دارد.

هدیه مسی در یک حراجی به قیمت 158 هزار یورو فروخته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز